PROFİL RESMİMİ OLUŞTURMAMA YARDIM EDER MİSİNİZ? 😄 Birinciye 2 sbd 🏆 🏆 🏆 🏆

Herkese merhabalar 😃

![image](https://img.esteem

Bugün @ruen kardeşimizin trliste deki postunu ziyaret ettim, çok sevimli bir bot figürü tasarlamış. burada Uzun zamandır kendim için karikatür gibi bir profil resmi arıyordum internetten ama bulamıyorum bir türlü. Ruen kardeşimizin postunu görünce bir ışık belirdi zihnimde:).

Evet ışıktan bahsediyordum. Ne yazacağımı unuttum,😂 he aklıma geldi. Işık şöyleydi. Bir yarışma düzenlemeliydim. Profil oluşturma yarışması, çünkü benim teknik becerim pek yok bilgisayarda resim yapmak gibi, bakıyorum platformda çok yetenekli kardeşlerimiz var. Benim bildiklerim, @pinarhanpolat @netya @ruen @lakethefıre … Daha çok kardeşim vardır ama aklıma gelen kardeşlerimizi yazdım. Lütfen yarışmamdan haberdar olanlar, yetenekli kardeşlerimize haber versinler onları da tanımak ve yarışmamda görmek isterim. Ayrıca yetenekli bulduğum kardeşlerim hakkında şahıslarına özel tanıtım postu da hazırlayacağım, yani reklam yapacağım:)))

Katılım Kuralları

  • En baş kuralım, tr tagının gelişmesi ve yükselmesi için en başta tr tagını kullanmak.

  • Yukarıdaki profil resmime uygun bir karikatür ya da resim çizmek.

  • Birden fazla çizimle katılabilirsiniz.

  • Oluşturduğunuz figürün yapım aşamalarını adım adım anlatan bir post hazırlamak.

  • Bu postu reestem yaparak daha fazla kişinin görmesini sağlamak, aynı zamanda katılmayanlar da reestem yaparlarsa sevinirim. Reestem yapmak kötü birşey değil arkadaşlar, korkmayın postumu reestem * yapın. Yapın ki tr tagımız güçlensin. 🤗 Unutmayın bizler ancak birlik olabilirsek var olabiliriz bu platformda.

  • Az kalsın unutuyordum, trliste tagını eklemeyi unutmayın. Bu yarışmadan trlisteye birincilerin çıkacağına eminim😃

  • Katıldığınızı anlamam için yorum bırakmanız gerek.

Bir de upvote please. 🤗🤗

Yarışmaya 16/04/2018 gününe kadar katılabilirsiniz.

Ödüller 🏆 🏆 🏆 🏆 🏆 🏆 🏆 🏆 🏆

Şimdi gelelim ödül kısmına, kendime profil olarak seçtiğim resmin sahibine 2 sbd ödül, bitmedi tabiiki katılan bütün kardeşlerime 0.100 sbd katılım ödülü. Az ama, olsun, az veren candan demişler. 🤗 Artı resmini çok beğendiğim üç kişi hakkında süper bir tanıtım postu vadediyorum.

Katılımınızı bekliyorum.
Çok güzel işler çıkacağına eminim.
Kalın sağlıcakla steemitin güzel insanları.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center