Herkese İyi Bayramlar Dilerim 😃

Herkese merhaba Steemit topluluğu, hepinizin bayramınızı en içten dileklerimle kutlar; sağlık, mutluluk ve huzur dolu nice bayramlar dilerim.

 



Şuan gördüğünüz cennet timsali bahçeli terasta oturdum, yazıyorum.


Bu bayram, ölüm var, kalım var dedim ve Konya 'ya ailemin yanına geldim. Nitekim de içime doğmuş geldiğim günün ertesi günü koca çınar dayım vefat etti. İçimden dedim ki, dayım beni cenazesine çağırmış. On gün komada kaldıktan sonra vefat etti. 78 yaşındaydı. Çok şakacı ve espriliydi. Hep güldürmeyi severdi. Youteber olsa izlenme rekorları kırardı kesin rahmetli. Ruhu şad olsun, mekanı cennet olsun inşallah.

 
Ailemi ve akrabalarımı çok özlemiştim. Sevdiklerimizi sağken ziyaret etmek, sevgimizi, değer gösterdiğimizi belli etmek çok önemli...
 
Bayramlar, düğünler ve cenazeler insanları bir araya getiren unsurlar. Bayramlarda büyüklerimizi ziyaret edip gönüllerini almak, hal hatır sormak, eve gelenlere ikram ve izzette bulunmak güzel adetlerimizdendir. Hele kurban bayramının havası bir başkadır. Sabah erkenden aile reisleri kurbanlarını eda edip, dağıtım yaparlar. Et girmeyen ev kalmaz.
 
Etlerinizi özellikle et alamaya gücü olmayanlara verirseniz sevabı daha büyük olur. Üçte ikisi muhakkak dağıtılmalı, gücü olanlar kurbanlarını kesmeli. Kurban kesmek insana bereket verir, kazalardan belalardan korur.
 



Annemin evine geldiğimde özlediğim en güzel şeylerden biri de annemin herçeşit meyvesi bulunan cennet bahçeli terasıydı. Huzuru yakaladığım, gece yıldızları saydığım bu terastan bir kaç resim paylaşarak yazıma son veriyorum.



Not:steempress te resim boyutları 2 mb den büyük olunca ekletmiyor, bu yüzden resim boyutlarını küçültmek zorunda kalıyorum. Yoksa daha güzel resimler vardı. Bu kadar oldu.

Herkese Şeker Tadında Bayramlar Dilerim 🤗🤗


 



Posted from my blog with SteemPress : http://baycan.steemblogtr.ovh/2018/08/21/herkese-iyi-bayramlar-dilerim-%f0%9f%98%83/

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now