Kripto Para Deneyimlerim

Her Steemit kullanıcısı gibi ben de Kripto para birimlerine ilgi duyan, onlara yatırım yapan ve hayaller kuran birisiyim. Dolayısıyla son 3 aydır haftada 2 defa yükseliş ve alçalışa dikkat etmeden Bitcoin satın almaya başladım. Taa ki Geçen haftaya kadar...

Geçtiğimiz hafta 6000$ seviyelerine çıktığında satın almayı durdurdum. Hesaplayınca kâra geçmiştim ve içten içe elimdeki BTC'leri bozdurma isteği baskın hale gelmeye başladı ve koinim.com'da TL'ye çevirdim. Yaptığım tüm alımlar ve masrafları çıktıktan sonra elimde ki kârı kredi kartı borçlarım ve genel harcamalarıma ayırdım. Elimde 1800 lira vardı. Dolayısıyla fiyatı yüksek olduğu için ne BTC alabiliyordum ne de bekleyebiliyordum. İçten içe Litecoin almayı düşünürdüm, biraz araştırdım ve yine fiyat eğrisine bakmadan 1800 TL değerinde 9 LTC civarında alım yaptım. Tüm bu işlemleri çok beğenmesem de koinim.com'da gerçekleştirdim. Ayrıca koinim.com'un LTC Segwit desteklemediğini de duyurmuş olayım. 6 LTC saklamak amacıyla Ledger'a gönderdim. Artık güvende. Kalan 2.23213189 LTC'yi ne yapacağımı bilmiyorum, kripto camiası beni ne tarafa yönlendirecek? Bakalım görelim.


BTC ID: 1BardicC9ZQGLH9gm7qtTRDBz1LwkScAY8 

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center