[Meeting] Konular~

İkinci Konuya başlamadan önce dün aldığım bir mesajla bir desteğimizi daha kaybettik. Bunun nedeni aramızdan birileri (kimin olduğunu bilmiyorum) farklı bir destek yolumuz olduğunu söylemiş sanırım. Bu sebeple desteğimiz kesildi ve bir diğer neden ise Türk topluluğunun yavaş gelişmesi sebebiylede farklı topluluklara yardım etme kararı aldılar.
Daha hızlı bir şekilde büyümemiz gerektiğini düşünüyorum.

İkici Konumuz : Donation

Şu anda endonezya topluluğundaki tüm kullanıcılar haftada 1 kere belirli SBD kurdukları ID’de toplayıp topluluk için kullanıyorlar.

Biliyorsunuz ki ben @tr-support Idsini topluluğun gelişmesi için ve sadece topluluk için kurdum.Fakat benimde belli bir limitim var bu sebeple bizde böyle bir uygulama yapabilirsek güzel olabilir diye düşünüyorum.
Yani üyeler haftada 1SBD-5SBD arası yollayabilecekleri kadar SBD’ı @tr-support ID’sinde toplayıp topluluğumuz içind kullanabiliriz.

Bu konu hakkında ki fikirlerinizide yoruma bekliyorum.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now