@anadolu'nun Kürasyon İzini Takip Etmek İster Misiniz?

Steemit'e geçtiğimiz sene Eylül ayında katıldım. Katıldığım günden bu yana Steemit ile ilgili araştırmalar, gözlemler yapıyorum. Özellikle Steem Power ve kürasyon konusunda çok meraklıyım. Kürasyon ödülleri konusunda oldukça tecrübe kazandım diyebilirim. Çeşitli dönemlerde çalışmalar yaptım ve başarılı oldum.


Görsel: link

Kürasyon ödülleri konusunda çalışmalara yeniden başlıyorum. Düzenli olarak kürasyon ödülü kazanmak isteyen ama hesabının oylama gücünü verimli kullanamayan herkesi @anadolu'nun kürasyon izini takip etmeye davet ediyorum :) Neden başka hesapların izini değilde seni takip edenlere bir kaç sözüm var elbette :)

  • Araştırmayı ve keşfetmeyi seviyorum. Kürasyon ödülleri konusunda da her gün yeni şeyler keşfediyorum.
  • Geçmişte uzunca bir süre blog yazarlığı ve içerik editörlüğü yaptım. Beğeni potansiyeli yüksek içerikleri kısa sürede filtreleyebiliyorum.
  • Steemit'teki adaletsiz oylama sisteminden rahatsızım. Bu soruna çözümler bulmak için çalışmalar yapıyorum.
  • En önemlisi de, yaptığım işte daha faydalı olabilmem için desteğinize ihtiyacım var.

Yeni paylaşımlarda görüşmek dileğiyle, takipte kalın. @anadolu geri döndü! ;)

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center