@anadolu Küratörlüğe Geri Dönüyor

Merhaba #TR topluluğu :) Geçtiğimiz hafta @turkiye hesabını devraldığımı ve küratörlük işlerine bu hesap üzerinden devam edeceğimi duyurmuştum. Ve çeşitli sebepler sıralamıştım. Merak edenler şuradan okuyabilir. Ancak bir haftanın sonunda istatistiklere bakarsak durum hiçte iç açıcı değil. Bırakalım desteği kürasyon izine bile üç kişi katılmış :) Projeye inanıp en azından kürasyon izine katılanlara teşekkür ederim.

Görsel: link

Durumdan da anlaşılacağı gibi destek projeleri bizim topluluğa yaramıyor. @kusadası grubu da geçen günlerde projelerden yararlanmak için sahte hesaplar oluşturulduğunu açıklamış ve projelerin bir çoğunu iptal etmişti. Ayrıca @trliste, @tryardim ve @quraturk gibi projelerin sonu da genelde hüsran oldu. Utopian, Dmania, Steemhunt, Tasteem ve Steempress söylentileri ise tamamen mide bulandırıcı.

Topluluktan bir çok kişi Steemit'i bıraktı, bırakıyor. Ancak her ne olursa olsun topluluğu desteklemeye devam edeceğim. Türkçe oluşturulmuş içeriklerden beğendiklerime oy vermeyi, yardımcı olmayı sürdüreceğim. Bunun için bir karşılık, maddi destek vb. beklentim yok. Ancak @anadolu hesabının kürasyon izine katılırsanız sevinirim. Ayrıca sahte, çoklu hesap olduğunu düşündüklerinizi gerek Discord'dan, gerek buradan bildirirseniz sevinirim. En azından oylama gücümüzü heba etmemiş oluruz.

Şunu belirtmeden geçmeyeceğim; Geçmişte ne yaşanırsa yaşansın ben hala topluluğa inanıyorum. Ve zor da olsa düze çıkacağımızı düşünüyorum. Ancak içimizdeki çürük elmaları ayıklamamız lazım. Yeni paylaşımlarda görüşmek dileğiyle, takipte kalın. İyi eğlenceler, bol kazançlar.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center