Bugün de böyle olsun...


Merhaba sevgili arkadaşlar,

Bir değişiklik yapıp bugün işe gitmedim, her ne kadar bu benim elimde olmasa da gitmedim kafa izni yaptım diyelim. Önce çıktım biraz yürüyüş yaptım gerçi şehrin ortasında, egzoz dumanında, gürültüde, karmaşada bu ne kadar zevkli olsa da... Şimdi olmalıydı bir deniz kenarı, öğrenciliğimde gittiğim Beşiktaş sahili, gelene kadar buz gibi olan ince belli bardakta bir bardak çay yanında da dost muhabbeti. Ama yok geçmişi tekrar getirmek mümkün mü acaba? Yaşarken kıymetini bilmediğimiz anları şimdi düşünürken anlıyoruz değerini. Ben de bir kahve ısmarladım kendime yudumlarında geçmişimi düşündüğüm...

image

Moladan sonra kaldığımız yerden devam. Daha eve gidip kızımın teknoloji ödevi için yaptığımız süpürgeyi deneyeceğiz bakalım çalışıyor mu çalışmıyor mu?

Hoşçakalın...
Görüşmek üzere

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now