W maju tego roku debiutowałem personalnym tokenem udziałowym RahimCoin

Więcej mam wyobraźni niż wiedzy, daleko mi do eksperta, ale uwielbiam eksperymentować. Dziękuję branży BLOCKCHAIN za entuzjastyczne przyjęcie, to pewnie efekt świeżości, bo jeszcze nie zdążyłem nikomu podpaść;) Bardzo się cieszę, że I miejsce zajął Szczepan Bentyn, którego jestem fanem za entuzjazm i pasję! Cieszy mnie obecność w top 30 Artur Wiśniowski, który jest teraz w moim zespole, więc jedna firma ma 2 osoby na liście największych Influenceów w PL. Rafał Zaorski tylko oczko wyżej nade mną, jeszcze nie czuję się pewnie, ale widać w branży wschodzącej wyobraźnia połączona z działaniami jest ważniejsza, niż wiedza ekspercka, która może zabijać kreatywność. Budujemy teraz giełdę blockchain marek osobistych, a RahimCoin wypłaci w kwietniu dywidendy swoim HODLEROM! Na początku byłem tak "głupi", że nie wiedziałem, że się nie da i dlatego się uda!:) #DaSię 💪👏
48355176_10156056137985745_3208366206771789824_n.jpg

Gratuluję wszystkim na liście, pchnijmy świat do przodu rewolucją BLOCKCHAIN! Rankin przygotowany przez Blockchain Next.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now