Dobré skutky

Tak jsem dostala k tomu že i stihnu přispět do aktuálního tématu týdne :)
A tak to dnes bude na téma dobrých skutků.

hand-838975_640.jpg

Dobrý skutek může mít mnoho podob a kolikrát stačí i úplná maličkost, která druhému pomůže, nebo ho potěší. Dost vzácný je čas, který druhému věnujeme a ten nic nenahradí. Ale klasické- pustit sednout staršího člověka v tramvaji a podobně, je taky záslužné a nic to nestojí.
Ale pokud opravdu chceme, vždy se najde způsob co můžeme udělat pro druhé. Dle našich možností. Já třeba zjistila že ten "Nový prostor" není jen nějaký časopis, který prodává otrhaný chlapík, ale je to časopis, který si ten dotyčný koupil a prodává ho, aby si vydělal na živobytí. Je to vlastně legální výdělek a to hlavně pro bezdomovce, kteří se snaží postavit na vlastní nohy. A tak jsem ten časopis koupila, posílám pár DMS...

cat-1192026_640.jpg

Protože mám ráda zvířata a hlavně kočky, tak jsem rozhodla pomoci trochu kočicímu útulku. Nemám na to dávat nějaké velké částky a dary, ale jak se říká, každá pomoc se počítá. Navíc v rámci ekologie se říká, že člověk by neměl být tak konzumní a třeba nenakupovat nepotřebné a také zbytečně nehromadit věci. Takže jsem se rozhodla probrat co mám doma a ať už oblečení , či jiné věci a věnovala jsem je na bazárek. Je to vlastně internetový bazárek, kde se nabízejí všechny tyto darované věci s vyvolávací cenou (třeba už od 20Kč) a kdo nabídne nejvíc, před ukončením bazárku, tak danou věc získává. Je tam opravdu všechno možné od dekorací, přes kosmetiku po oblečení. No a veškerý výtěžek jde na kočky z toho útulku. Takže, já daruji co nepotřebuji a pomůžu tím kočkám. Také jsem tam už dvakrát nakoupila a před vánoci tam určitě ještě nakoupím. Tím vlastně udělám radost 2x a to tomu koho dárkem obdaruji a ještě tím, že pomůžu nějakou korunou i útulku. Také podporuji jednu konkrétní kočku měsíčním příspěvkem.

Já si tedy vybrala kočky, ale chci tím jen říct, že pomáhat může každý a různě ;)

Foto: pixabay

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now