Tematy Tygodnia #1 - Smoki Gra o tron

Tak jak już kolega napisał, ma być to luźne nawiązanie, więc nawiąże do ważki, a bardziej chodzi mi o smoki, dragonfly :) Mam nadzieje, że zaskoczyłem was pomysłowością. Są tu miłośnicy Gry o Tron? 

Ja przyznam się, że podchodziłem do tego serialu sceptycznie i nie miałem ochoty zaczynać go oglądać. Moja dziewczyna mnie namówiła i zaczęliśmy oglądać już po pierwszych odcinku mnie mega wciągnął i w krótkim czasie obejrzeliśmy 7 sezonów. Polecam wszystkim, którzy go jeszcze nie oglądali. 

Jak wiadomo, w Serialu Smoki odgrywały dużą rolę. Daenerys królowa smoków posiadała trzy smoki, które pomogły zdobyć jej władze. 

 Swojej matce nigdy nie zrobiły krzywdy, były wierne i posłuszne, ale innych potrafiły zjeść lub spalić żywcem :) 

W 7 sezonie Daenerys straciła jednego swojego smoka. Został on zabity przez wędrowca, który przebił go włócznią, a później wskrzesił i przeciągnął na swoją stronę. Smak przestał ziać ogniem, a zaczął lodem, robiło to duże wrażenie.

Dzięki przejęciu smoka nieumarli zburzyli wielki lodowy mur i przedostali się do Królestwa, tak kończy się ostatni odcinek 7 serii. Już nie mogę się doczekać, ostatniego sezonu jak wielka wojna się rozstrzygnie ! 

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now