Witajcie :)

Cześć, z tej strony Łucek :)

Witajcie na moim kanale - często rozbrzmiewa na łamach innego serwisu gdzie codziennie dzielę się moimi spostrzeżeniami odnośnie Technologi, Smartfonów, Gadżetów.

Technologia, gadżety to moja pasja - trochę testów, poradników i surowego spojrzenia na najnowsze trendy.

Od najmłodszych lat interesowały mnie nowe technologię. Zaczęło się z od pierwszego PC i hasła na bios założonego przez moja siostrę i pozbycia się go! , teraz rozgryzienie problemów w dowolnym elektronicznym urządzeniu nie stanowi dla mnie problemu :)

Co jakiś będziesz mógł tu coś ciekawego : test, recenzję, newsa odnośnie różnych sprzętów lub mój poradnik jak sobie z danym problemem poradzić.

Technologia idzie do przodu więc trzeba też korzystać z innych mediów dlatego Steemit i DTube. A dzięki wolności jaką daje ta platforma - pewnie nie będę się tu tak bardzo hamował wytykając błędy i niedociągnięcia światowym gigantom technologi :)

WITAJCIE ! Zaczynamy :)

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now