ت: "من یک پیشنهاد برای تو، فرزند شیرین دارم." آریل "بید؟

در ضمن، نه چندان دور، نیروهای شیطانی در پادشاهی زیر آب کار می کنند. اورسولا، جادوگر دریایی، که پیش از تریتون به حکومت پادشاهی زیر آب حکومت می کرد، به دنبال راهی برای سرنگونی تریتون بود. از طریق توپ کریستال خود می توانید آریل گریه کنید. او این ایده را به دست آورد: "من می توانم پادشاه دریای را از طریق پسرش ببرم."

اورسولا یک جفت خرس قهوه ای خود، Flotsam و Jetsam را به غار آریل فرستاد. آنها ادعا می کنند که آریل را قانع کند که اوسولا می تواند به او کمک کند که شاهزاده محبوبش را بگیرد. آریل خیلی ناراحت بود که هشدار سباستین را نادیده گرفت و با فلوتسام و جتام به دیدار جادوگر دریایی رفت.

وقتی آریل به لانه وارد شد، گفت: "من یک پیشنهاد برای تو، فرزند شیرین دارم." آریل "بید؟" بی گناه پرسید. "بله،" گفت: جادوگر، "من شما را به مدت سه روز به شما انسان و شما شاهزاده خود را ملاقات خواهید کرد. اگر روز سوم خود را قبل از غروب بسوزانید، می توانید با هم به عنوان یک انسان بمانید. اگر او شما را ببوسد، شما به یک پری دریایی تبدیل خواهید شد و شما زندانی خواهید بود و پاداش برای این پیشنهاد صدای شما است، گفت: جادوگر. "صدای من؟" آریل از تعجب پرسید: "من نمیتوانم صحبت کنم یا آواز بخوانم. چگونه می توانم شاهزاده را با عشقم فراموش کنم؟ ». اورسولا پاسخ داد: "شما همچنان چهره زیبای خود را دارید."

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now