Suriyelilerden Yayılan Salgın Hastalık

Suriyeli salgın hastalık
Dil: #TR

İyi dinleyin, konu SURİYE'LİLERDEN YAYILAN SALGIN HASTALIK!..

Özel klinikler dahil size hastalığınızın ne ve neden olduğunu söylemiyor!

Suriyelilerden yayılan salgın hastalık

Kaynak: 16:04 - 10 Eyl 2017

Kızımda önce ağız yarası başladı, sonra düşmeyen yüksek ateş, ishal ve kusma. Ateş normale dönüyor gibi oluyor ve tekrar 40 dereceye çıkıyor. İshal ve kusma kontrol altına alınamıyor. 3 özel klinik, 1 devlet hastanesi dolaştık 3 gün içinde. Klinik doktoru abuk sabuk 3 ilaç, 1 serum veriyor ama teşhise gelince lafı geveliyor.

Devlet hastanesi bakmadı bile. Herifler ne olduğunu biliyor tabii, direkt olarak aile doktoruna yönlendirdi. Eve gelip gece tekrar özel kliniğe gittik. Nöbetçi doktora kızımın nesi olduğunu ısrarla soruyorum ısrarla serum takmamız gerek cevabı alıyorum.

En nihayetinde sesim iyice yükseldi zira benim kızım alerjik astım ve her ilaç kullanılamaz! Serum içine ne ve neden konuyor bilmem gerekiyor ki amcasını Amerikan Hastahanesi’nde vurulan tek novalgin iğne ile genç yaşta kaybettik…

Doktor güneydoğudan yeni gelmiş Ben Güneydoğuluyum buraya yeni geldim ve bu hastalık yoğun olarak İstanbul da var dedi. Hala hastalık nedir söylemiyor. Bende sinir iyice yükseldi çocuğum yanıyor ateşten ve düşüremiyorlar. “Bana bakın doktor bey, ben okuyan kadınım Suriyeliler den salgın olduğunu biliyorum. Geçen ay Ukrayna Dışişleri Bakanlığı’nın Türkiye'ye çektiği resmi yazıyı da biliyorum çocuğumun şu an bu hastalığa yakalandığını da.” dedim.

Sorun şu ki, bizim vücut yapımız bu mikrobu kaldırmıyor ve ölümcül sonuçlar olabiliyor. Doktor bey “oturun lütfen” dedi. Oturduk. "O zaman Suriyeliler hakkında salgın dahil konuşmamız yasak onu da biliyorsunuz" dedi. Maalesef ki evet bi salgın var ve başhekim isteği ile söyleyemiyoruz şimdi bana güvenin son defa serum takıyorum. 3 gün daha ateşi kontrol altında tutarsanız kazasız belasız atlatacağız dedi.

Arkadaşlar durum bu… Konuşmaları yasak. Bu salgın 15 günden önce iyileşmiyor. Tuvalet yolu ile bulaşıyor zira dışkıdan yayılıyor. Özellikle okullar da açılırken çocuklara sürekli el yıkamalarını, ellerini ağızlarına götürmemelerini, pastane, cafe gibi yerlerde tabak, bardak vs. temizliği sağlıklı olmayacağından gitmemeleri gerektiğini anlatmanız hatta ve hatta kimsenin telefon kulaklığını dahi kullanmamalarını söylemeniz gerekiyor.

Yapacak çok bir şey yok başka. Zira ülke salgından yıkılıyor. Herkese kolaylıklar diliyorum!

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now