Cześć wam.

Cześć wam.
Jestem Grzegorz Turek.
Przedstawiałem się pokrótce na steemit ale tu trochę szerzej opowiem o sobie i o tym co tu będę robił.
Pominę to że mam 30 lat itd. bo takie informacje spokojnie znajdziecie pod adresem https:facebook.com/turekcom a tutaj chcę się skupić nad moimi zainteresowaniami, twórczością i pokrótce o moim życiu.
Na wstępie musicie wiedzieć o tym że jestem chory, tzn mam bardzo słaby wzrok, związku z tym muszę korzystać z programu odczytu ekranu który pomaga mi korzystać z komputera.
Ponad to mam bardzo nieciekawą sytułację a z resztą na moim kanale https://youtube.com/turekcom jest sporo filmów dzięki którym lepiej mnie poznacie.
Postanowiłem tu dołączyć żeby dzielić się swoją twórczością, swoimi przemyśleniami, zawrzeć nowe znajomości i wrazie czego uzyskać pomoc od społeczności.
Moja twórczość znajduję się na YouTube i Soundcloud więc spokojnie możecie się z nią zapoznać.
Jednak postanowiłem przenieść większość swoich filmów na dlive i dtube a pliki dźwiękowe na dsoundgdyż na YouTube prawie nic zasięgu nie mam a o zarabianiu już nie wspomne gdyż YouTube znienili zasady monetyzacji i niestety guzik jest z tego na obecną chwilegdyż puki co mam 115 subskrypcji a do 1000 wymaganych mi nieco brakuję.
A teraz o moich zainteresowaniach.
Otóż interesuję się hip-hopem a raczej kulturą hip-hopu gdzie zapewne zauważycie przeglądając moje materiały, oprócz tego interesuję się komputerami, nowymi technologiami, polityką, gospodarką i tam paroma innymi kulturami które mnie interesują.
Myślę że to wystarczy na początek a teraz was bym prosił o pomoc w obsłudze tego okołosteemowego środowiska.
Otóż zależy mi na dobrym tagowaniu swoich treści w celu zwiększenia zasięgu, jak macie skype to podawajcie, mój to turekcom.
Ponad to robie beaty w ramach moich możliwości które też oczywiście tu wrzuce a być może jeszcze coś innego tu wrzuce co mnie interesuję.
Ok. To by było narazie na tyle.
Pozdrawiam.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now