story of warlord

***** story of the commander of the historian *****
FB_IMG_1526472407635.jpg

Historia is the name of a generals diseketika first, who has 5 stars as a rank of honor in the institution he formerly the military.
With the presence of the father of historic bustling the ancients thought the world was already fair And there would be no man who is hostile to each other. Because the ancients were very obedient to the rules or laws that father historia gave. However, over time / period of walking, father historia also began to strange in thinking. Which logic he seemed to assume "is there my life will be eternally forever in this world" with the intellectual mind of father father historia And with the perfection of the science of history which he understands. The logic that always haunts his mind can be answered "if the world is not eternal, because there is still life in nature barzah (grave), also in the realm of the resurrection (akhirat)". Which in nature later on all the actions that I do will be held accountable by the creator of 'God' Allah SWT. With notes as well as scales of deeds. Will I be a general will fall punishment with the people of Salah (hell) or if I am a general will get the reward with the righteous (heaven).
From the quote of the General historia, the people / people around him began to panic / hesitate. With the same voice And Tone comes out of his people's mouth. Nyakni "who is also the right side of 'God', And Which of the descendants is also the most true side of 'God'.
With such people's sayings, the general historia began to impress.
Which is that, he can play his logic, if THIS word of the day there is someone good his heart. So it really matters in my life. If a word is also today there is someone who wrote will step my struggle. So, how happy are my children and grandchildren in studying history (history) who wrote the symbol of truth is on the general historia .... !!!

the generous general in following the political act <<<<<
The dramatic world, all power is in politics.

amal ma'ruf nahi mungkar <<<<< only this sentence is different view of 'GOD' side <<< <<

#is a terrorist
#love the communist but

islamromantic in worship.

"Images are just tangible form of story"

***** cerita sang panglima historia *****

FB_IMG_1526472411549.jpg

Historia adalah nama seseorang jendral diseketika dahulu, yang mempunyai 5 bintang sebagai pangkat kehormatan di instansi dia dahulu yaitu militer.
Dengan kehadiran bapak historia ramai orang-orang dahulu beranggapan dunia ini sudah lah adil Dan tidak akan adalagi manusia yang saling bermusuhan satu sama lain. Dikarenakan orang dahulu sangat lah mematuhi akan peraturan-peraturan atau undang-undang yang bapak historia berikan. Namun, seiring waktu/masa berjalan, bapak historia pun mulai aneh dalam berfikir. Yang mana logika dia seakan-akan berasumsi "adakah kehidupan saya akan kekal selamanya di dunia ini " dengan kecerdasan pola fikiran bapak historia Dan dengan kesempurnaan ilmu sejarah yang dia fahami. Logika yang selalu membayangi fikiran nya pun boleh terjawab " kalau dunia INI tidak lah kekal, karena masih adalagi kehidupan di alam barzah (kubur), juga di alam kebangkitan (akhirat)". Yang mana di alam nanti nya semua perbuatan yang saya lakukan akan di minta pertanggung jawaban oleh sang pencipta 'Tuhan' Allah Swt. Dengan catatan serta timbangan amalan. Akankah saya seorang jendral akan jatuh hukuman bersama orang-orang Salah (neraka) ataukah benar kalau saya seorang jendral akan mendapatkan balasan bersama orang-orang yang benar (syurga).
Dari kutipan sang jendral historia, masyarakat/rakyat disekelilingnya pun mulai panik/bimbang. Dengan suara Dan Nada yang sama keluar Dari mulut rakyat nya. Nyakni " siapa juga yang benar disisi 'Tuhan' , Dan Dari keturunan mana kah juga yang paling benar disisi 'Tuhan'.
Dengan ucapan rakyat yang sedemikian, sang jendral historia pun mulai terkesan.
Yang bahwa, dia boleh bermain logika nya, andai kata INI hari ada seseorang yang baik hatinya. Maka sungguhlah bermakna dalam kehidupanku. Andai kata juga hari ini ada seseorang yang menuliskan akan langkah perjuanganku. Maka, alangkah bahagia nya anak cucu Ku dalam mempelajari sejarah (history) yang menuliskan simbol kebenaran ada pada sang jendral historia....!!!

sang jendral yang berfanatik dalam mengikuti tindak politik<<<<<
Dunia yang dramatik, semua kekuasaan di nobatkan dalam isu politik.

amal ma'ruf nahi mungkar <<<<< hanya kalimat inilah yang berbeza pandangan disisi 'TUHAN' <<< <<

#islambukanteroris
#islambukankomunis namun
#islamromantis dalam beribadah.

"Gambar hanya bentuk rekaan cerita"

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now