King (Part-82)

received_364444497374118.jpeg

Rangarajer ajatus siitä, että harballaver dharaia antaa jumalatar, brojeswar on bajray. Kaksi paiya n brojeshwarke bandhite. Brojeswar ei vastusta, hän sanoo, "ei ole mitään haittaa Nether Dam, mutta bojhaiya sana." Miksi dekhiai valkoisen lipun lopettaa taistelut kahdessa ryhmässä?

Rangaraj, "mikä se on? Tiedätkö, valkoinen lippu dekhaile englantilainen ei enää taistellut?

BRaw. En ole janitam. Olen zanian se, ja zanian ei, onko se valkoinen lippu dekhaiyachi kuin raneejir järjestyksessä, voit kysyä jäätä. ja tomayo että olet LIBE raneejir alkaen Darwaza.

Rangaraj pitkin ovea. Oven huone on suljettu, dupil ulkopuolelta, "Queen Mother!"

Vastaus on, "kuka, rangaraj?"

jäsenen ystävät Kyllä, valkoinen lippu on näkynyt meidän hirssi-taistelu on pois siitä.

Sisältä-hän on kuin minun herruus. Nyt olet vasemmistovuokralainen valkoinen lippu Saheb. Oviaukko kertoo minulle, että taistelu ei ole tarpeen, saan kiinni. "

jäsenen ystävät En saa ruumiini.

Jumalatar Sarirpat corryao pelastaa minut.

jäsenen ystävät Vielä sarirpat.

Jumalatar Kuun Tele, älkää olko tyhmiä. Et banchaite minua sipahir ase. mitä teet sonta?

jäsenen ystävät Oletteko?

Jumalatar Mitä se on-ja minä annan elämän ddanaib veren vuodon, enkä rakhite. Mutta nyt saan kiinni, polibar luottamus jäi. Pikemminkin mitä rakhia elämäsi mukavuutta, ja voin olla vapaa orjuudesta. Minulla on paljon rahaa. Yhtiö on kohteena kaikki rahoitus-mikä on minun polibar?

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now