King (Part-79)

received_375020716316496.jpeg

Jumalatar sitten bispharit noyne, ghrinasphurit kampitadhre sanoi, "kuun Tele, rangaraj! Thaturjike muhurte varakaandaj kaikki firaia ja Youn. Tirardadha viive, minä Marib hypätä tähän veteen, ja et rakhite. "

Rangaraj vilppiä. "Olen chalilam. Thaturjike nämä neuvottelut junibe. Hän on paras bujiben. Olen agnakari molemmat. "

Rangaraj vasemmalle. Nishi katolla Suniyachil. Rangaraj, hän kertoo jumalatar, "No, voit tehdä mitä haluat elämääsi, taharo ei kiellä. Mutta Aji on teidän kanssanne, miehesi, ei vabile hänelle? "

Jumalatar Bhabiyachhi sisko! Ajatella. Ja hänen on vain luotettava. Se on pakko. Mutta mitä Nishi on, yksi sana on pohjimmiltaan. Minulla ei ole oikeutta bhachaiber mieheni elämää. Mieheni on minun suuri keittiö-keitä he ovat?

Nishi, olen siunattu jumalatar. Bhabil, "Tämä onnistunut Platonin uskonto Shikhiachil. Moriao ilo sen kanssa. "

Nishi on ovella, kaikki puhuvat brojeshwarke sunail. Brojeswar prafullake ajatella paril kuin vaimosi. "Devie on totta", hän totesi. Olen naradham! Olen gyachiram on bhartsana se dapait uudelleen. "

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now