Halangan dan rintangan

image
Halangan dan cabaran adalah himpunan cerita semangat dan nota nota penyelesaian untuk kita kongsikan di masa hadapan.
.
Ia adalah isi isi kepada karangan novel kehidupan yang muka surat berikutnya belum di isi.
.
Jadikan cerita yang bakal di tulis itu menjadi 3 utama.

  1. Cerita yang menambah keimanan.
  2. Cerita yang memberikan pembelajaran dan penyelesaian.
  3. Cerita hiburan hati ketika rasa berduka.
    .
    Saya sedang menulis cerita saya, dan saya perlukan watak (agent) baharu yang saya boleh bantu mencapai impian dan menulis cerita kegemilangan mereka kepada anak anaknya nanti.
    .
    Adakah watak watak itu anda?
    Izinkan saya membantu anda. Boleh?
    .
    Aliffshanusi
    Unit manager Prubsn Takaful
    Nukilan di sungai danube , Regensburg German.
H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center