Kończę z Steemnova i konkurs - Pomoc innym nieś

Witam.
Kończę z grą w Steemnova.
Miałem zrobić post już wcześniej czyli wtedy kiedy dokładnie postanowiłem skończyć z grą (jakieś 5 miesięcy temu) ale niestety nie miałem czasu.
Zdecydowałem że przez najbliższy czas postaram się przekazać surowce wszystkim tym którzy w ciągu 7 dni od publikacji wyrażą swoje zainteresowanie w komentarzu :)
Jeśli jesteś nowy to w szczególności obowiązkowo śmiało pisz bo chęcią wyślę osobą początkującym zaczynającym swoją przygodą z grą ponieważ wiem jak bardzo to potrafi ułatwić grę :)
Jeśli ktoś jest zainteresowany do dołączenia do wymyślonej przeze mnie akcji to niech śmiało się podepnie:)

A teraz postaram się opisać to co chciałem napisać wtedy kiedy postanowiłem zakończyć przygodę z grą:)

Kończąc jakiś czas temu grę postanowiłem zrobić coś dobrego i z uczuciem ciepła na sercu a także poczuciem że czynię coś dobrego rozsyłałem losowym graczą surowce :)
Dostałem różnorodne reakcje od całkowitego braku reakcji po zaskoczenie przez które napisali do mnie z pytaniem czy czasem się nie pomyliłem i to aby na pewno do niego czy były także przypadki że pytano mnie dlaczego to robię na co odpowiedziałem (pokazałbym wam screenshoty rozmów ale najpierw musiałbym zapytać o zgodę...lecz już i tak po takim czasie gra usunęła rozmowy) że tak i to specjalny prezent życząc przy tym wesołej gry :) Wysłałem czasem do kogoś ze znanych z topki i na ich pytanie odpowiadałem w zabawny sposób w stylu "Witaj Kosmito jestem galaktycznym misjonarzem i nawracam a to jest prezent niosący demokrację. Proszę zaprzestań ataku innych istotek i czyń dobro. Peace and Love <3" w ten sposób swoim działaniem do tego momentu pozostając nie zrozumiany prsez te osoby uczyniłem dobry uczynek i wykonałem dobry gest który wykraczał poza logiczne pojmowanie.
Mam nadzieję że tym wywołałem ogromną radość i chęć do okazywania drobnych gestów pomocy :)
Działajcie ;)

Pamiętajcie
Czyńcie dobrze <3

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center