Kąpanie orchideii

Tak od czasu do czasu orchidei też coć od życia się należy.

I takie spa, prysznicowanie to jest dla nich coś bardzo fajnego. Ja pozostawiam kwiaty w tej wodzie tak na pare godzin aby skorzystaly z wody.
orchidea.jpgKąpanie orchidei

Tutaj akurat ten zabieg upiększający wykonała siostra. Ale ja też tę czynność wykonuje bo orchidea to lubi i potem jeszcze lepiej rosną co z punktu widzenia właściciela jest wystarczającą nagrodą za włożony trud.
orchidea1.jpg

Jestem zainteresowana czy ktoś tutaj uwielbia orchidee i czy chciałby się podzielić okazami albo najlepszymi sposobami na hodowle tych wybitnie pieknych kwiatów. Ja lubie podlewac' orchidee woda po ugotowanych jajkach, wystudzona' oczywis'cie bo po tym rosna jeszcze bujniejsze.

Dziękuje za czas spędzony na mojej stronie i do usłyszenia wkrótce.

Pozdrawia Gosia :)

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center