CHALLENGE: The end of the year: Steemit top 50 ?

De uitdaging




dj.jpg
(bewerkte) Bron afbeelding



Uitgenodigd door @brittandjosie om een lijstje te maken voor de Top 50 van @verhp11 (Zie post)voel ik me als muziekliefhebber wel verplicht om hieraan mee te werken.

Dus de opdracht is om minimum een top 10 samen te stellen, langer mag maar moet niet.@verhp11 zal aan de hand van al deze lijsten een Top 50 maken.
Ik ben eens benieuwd.
En wie weet wordt dit niet een top 50 maar een top 100, die dan op ons ondergewaardeerd alldutch Discord radio kanaal kan beluisterd worden.

Wel, zoals andere samenstellers al ondervonden is het niet zo evident om zo'n lijst in elkaar te knutsellen, maar ik heb mijn best gedaan om het te doen met twee dingen in mijn gedachte, ten eerste MIJN muziek, ten tweede moest het ook een beetje een "allertijde" lijstje worden.

Het is een top 20 geworden,hier gaan we dan:

PlaatsTitelUitvoeder
1MercyMuse
2A sky full of starsColdplay
3Beautiful liveLost Frequencies
4FlamesDavid Guetta & Sia
5R U Kiddin' meAnouk
6Things We Lost In The FireBastille
7Ocean Of NightEditors
8The Sound Of SilenceDisturbed
9HelloAdele
10Breakfast in VegasPraga Khan
11WeakSkunk Anansie
12I Follow RiversTriggerfinger
13Red EyesThe War on Drugs
14SuzanneLeonard Cohen
15Ready To RaveW&W x Armin van Buuren
16Lola MontezVolbeat
17HomeDotan
18StrongLondon Grammar
19Under PressureQueen & David Bowie
20SnowRed Hot Chili Peppers



Om te kunnen deelnemen moet ik minstens 3 andere bloggers uitdagen om eveneens een muzieklijstje te maken volgens de regels van @verhp11 z'n Top 50 post:

  • @vjbasil (omdat hij wel wat maturiteit in zijn lijstje zal steken)
  • @woodzi (hij gaat zeker wat alternatiever werk opsommen)
  • @jackjohanneshemp (die gaat er wel een Jamaicaanse swung aan geven)

Heren neem uw taak ernstig en maak er een onvergetelijke hitparade van.


Bent u ook Nederlandstalig? Kom dan gerust even een babbeltje maken op ons Alldutch discord kanaal, van harte welkom.



alldutchnew.gif

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center