Alt Coinlerle imtihanım

Ben yazılım işiyle uğraşıyorum doğal olarak internet erişimi olan heryerden müşterim oluyor.bir akşam otobüste giderken bir mesaj geldi biri basit bir iş istiyor iş demeye 1000 şahit gerek tek satır kod yazıcam sorun çözülecek adama anlattım nasıl yapacağını uğraşmak istemedi galiba ücreti neyse vereyim dedi o ile ücret istemek bile ayıp benim lugatımda. Ftp ye girdin tek satır kod yazdım sorun düzeldi sorun da değil aslında sitede ssl sertifikası sorunu var. Onun aktif olması gerekiyo. Neyse iş bitti ne kadar ödeme yapayım diye sordu para söyleyemedim ne istiyosan onu yolla yollamasanda olur dedim. Adam btc olarak yollasam olur mu dedi dedim btc ne adam anlattı bana bitcoini. Sonra adam yollasın. Diye cüzdan açtım bi siteden. Adam. 8 euroluk btc yolladı olaylar bundan sonra başladı adam onu yollarkende 8 euro kesinti oldu bana yollasa içim gam yemez. Artık benimde bitcoinim vardı. Konuşmaya fazla severim bitcoin geyikleri arkadaş ortamında dönüyo bende göğsümü gere gere benimde var diyorum. Ne kadar siyorlar 8 diyorum 8 btc mi diyorlar yoklan 8 euroluk diyorum yüzlerindeki şaşkınlığın yerinş tebessüm alıyor. Ama 8 euro nolurki demeyin btc arttı 21 euroya kadar dayandı yakın zamanda bi btc düşme durumu vardı duymuşunuzdur duymayı bırak. Direk yaşamışınızdır. İşte o ara dedim dahada talan olmadan bi yerde üyelik açıp kazanmaya başlayayım binance ten üyelik açtım ve fiyatı en çok düşen altcoini seçtim aman allahım bi anda fırladın%10 kar sonra tekrar yüzde 10 derken iyice katladım ben bunu. Düşükken alıyorum yüksekken satıyoruk %20 olmazsa sataimıyorum en son bi aldım. Düşmeye başladı btc yükseldi benim coin düştü değer kazanıyor gibi dururken meğer btc yükselişinden öyleymiş en son elimde kalan 5 dolarlık btc oldu hala bekliyorum var o btc birgün yükselecek :) normalde coinlere küsmüştüm ama steemitte cebimden birşey çıkmadığı için cazip gelmeye başladı teşekkürler steemit. image

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center