Book

FB_IMG_1523048447080.jpgကိုယ့္မွာ ေသာက္ထားတဲ့ ဘီယာအရွိန္ေလးဘယ္ေရာက္သြားလို႔သြားမွန္းမသိေအာင္ ရွိန္းဖိန္းလာၿပီး အမွန္အတိုင္း၀န္ခံရရင္ေတာ့ မမိုးလိုမိန္းကေလးမ်ိဳးနဲ႔ က်ေနာ္အတူေနခ်င္တာေပါ့ ကိုေဇာ္ရာ လို႔ ေျပာလိုက္တယ္။ ကိုေဇာ္က ဟုတ္ၿပီ ဒါဆို ဒီည ခင္ဗ်ား အေဆာင္မျပန္နဲ႔ေတာ့ အိမ္မွာပဲအိပ္လိုက္။ မိန္းမျပန္လာရင္ က်ေနာ္က အရမ္းမူးခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေနမယ္။ ခင္ဗ်ားအစြမ္းအစကိုၾကည့္မယ္။ ခင္ဗ်ားက်ေနာ္႔မိန္းမကို ဒီေန႔ည ရေအာင္ ဆြဲေဆာင္ဗ်ာ..။ က်ေနာ္မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေပးမယ္။ ကိုယ္က ဟာ ကိုေဇာ္ရာ သင့္ေတာ္ပါ့မလားဗ်ာ.. မေကာင္းပါဘူးဗ်ာ..။ က်ေနာ္ကလူပ်ိဳဆိုေပမယ့္ အဲလိုႀကီးလုပ္လို႔ အဆင္ေျပပါ့မလား။ ကိုေဇာ္တို႔ အိမ္ေထာင္ေရးမွာ အဖုအထစ္ျဖစ္သြားရင္ ဘယ္လိုလုပ္မလဲ။ က်ေနာ္မလုပ္ပါရေစနဲ႔ဗ်ာ.. လို႔ေျပာေတာ့။ ကိုေဇာ္က ဘာမွမပူန႔ဲ ခင္ဗ်ားကူညီရင္ က်ေနာ္တို႔အိမ္ေထာင္ေရးပိုလို႔ေတာင္ အဆင္ေျပသြားလိမ့္မယ္။
ခင္ဗ်ားအေနနဲ႔သာ က်ေနာ္မူးခ်င္ေယာင္ေဆာင္ၿပီးအိပ္ေပ်ာ္သလိုလုပ္ေနတုန္း က်ေနာ့္မိန္းမကို ရေအာင္ႏွဴးေပး .. ဟုတ္ၿပီလား။ က်န္တာဘာမွ မစိုးရိမ္နဲ႔။ ဘယ္လိုလဲ လုပ္ႏိုင္ပါ့မလား။ ကိုယ္က ဘာျပန္ေျဖလို႔ေျဖရမွန္းမသိခင္ အိမ္ေရွ႕တခါးဖြင့္သံၾကားလိုက္ရတယ္။ မမိုးျပန္လာတာျဖစ္မွာပဲ။
.
ကိုေဇာ္က ကဲ ကိုယ့္လူ က်ေနာ့္မိန္းမေတာ့ ျပန္လာၿပီ။ လႈပ္ရွားေပေတာ့။ က်ေနာ္မူးခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေတာ့မယ္။ က်န္တာ ခင္ဗ်ားအစြမ္းအစနဲ႔ခင္ဗ်ားပဲ။
.
ဒီလိုနဲ႔ မမိုးလည္း ဧည့္ခန္းထဲေရာက္ေတာ့.. ေဟာေတာ့ ကိုသီဟ မျပန္ရေသးဘူးလား။
.
ဟင္ ကိုေဇာ္လည္း ေတာ္ေတာ္မူးေနပါေပါ့လား။ ဒီေန႔ေသာက္တာမ်ားသြားၿပီထင္တယ္။ က်မလည္း မိုးကအရမ္းသည္းေတာ့ ထီးေဆာင္းတာေတာင္မလံုလို႔ တကိုယ္လံုး စိုရႊဲေနတာ အ၀တ္အစားလည္းလိုက္ဦးမယ္။ က်မ အ၀တ္အစားလည္းၿပီးရင္ ကိုေဇာ့္ကို အိပ္ယာထဲ ကိုသီဟကူၿပီးလိုက္ပို႔ေပးပါဦးေနာ္ လို႔ ေျပာၿပီး ေနာက္ေဖးကို ထြက္သြားတယ္။
ကိုယ့္မွာ မမိုးရဲ႕ေရစိုေနတဲ့ ေနာက္ပိုင္းအလွကို ေငးၾကည့္ရင္း အာေခါင္ေတြေျခာက္လာတယ္..။ ကိုေဇာ္ေျပာသလိုလုပ္သင့္ မလုပ္သင့္ကလည္း စိတ္ထဲမွာ လြန္ဆြဲေနတယ္ေလ...
.
မမိုးလည္း ေနာက္ေဖးေရာက္ေလာက္တဲ့အခ်ိန္ေလာက္မွာ ကိုေဇာ္က ၀ူး၀ူး၀ါး၀ါး ထေအာ္ပါတယ္။ ကိုယ္လည္း ရုတ္တရက္ဆိုေတာ့ လန္႔သြားတယ္။ ကိုေဇာ္မူးခ်င္ေယာင္ေဆာင္ရင္း တကယ္မ်ားမူးသြားတာလားလို႔ေပါ့။
ကိုေဇာ္က ၀ူး၀ူး၀ါး၀ါးလုပ္ၿပီး ထိုင္ခံုေတြဆြဲရမ္းအတင္းေသာင္းက်န္းေနေတာ့ မမိုးကေနာက္ေဖးကေနေျပးထြက္လာပါတယ္။ အ၀တ္အစားလဲလက္စမို႔ အေပၚအကၤီ်ကေတာ့ ခြ်တ္ၿပီးသားျဖစ္ေနၿပီး ေရစိုထမီကမလဲရေသးဘဲ ရင္လ်ားနဲ႔ထြက္လာတာပါ။
ကိုယ္နဲ႔ မမိုး ၂ေယာက္သား ကိုေဇာ့္ကို အတင္း၀င္ထိန္းရပါေတာ့တယ္။

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now