Introduction my self steemit community

IMG_20170913_065455.jpg steemit မွ အဖြဲ.၀င္မ်ား အားလံုး မဂၤလာပါ။ က်ေနာ္က အဖြဲ.၀င္အသစ္ ျမင့္ဦး ပါ။ ရန္ကုန္ကပါ။ steemit နဲ.ပတ္သက္ၿပီးေသခ်ာေတာ. မသိေသးပါဘူး ။ အခုလို ပါ၀င္ခြင့္၇တဲ.အတြက္ အားလံုးကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ တကယ္တမ္းေျပာရရင္ စာဖတ္ျခင္းကို ဝါသနာ ပါတယ္။ဘယ္အခ်ိန္ ဘယ္ေနရာ ျဖစ္ျဖစ္ စာဖတ္ျဖစ္တယ္။ အရင္ကေတာ. အျပင္သြားရင္ စာအုပ္ေလးတအုပ္ေတာ.ပါတယ္။ အခုေတာ. ေခတ္ေတြေျပာင္းသြားတယ္။ E book ေလးေတြကို momery stick ထဲထည္.ၿပီး ဖံုး နဲ.ျဖစ္ျဖစ္ ၊ကြန္ျပဴတာ နဲ.ျဖစ္ျဖစ္ ဖတ္ျဖစ္တယ္။အားကစား ကိုေတာ. ပံုမွန္ေတာ.မလုပ္ျဖစ္ဘူး ။ ေန.စဥ္ နာရီ၀က္ေလာက္ေတာ. လမ္းေလွ်ာက္ျဖစ္တယ္။ က်ေနာ္ ဝါသနာ ပါတာက စားပြဲတင္တင္းနစ္ ဆိုေတာ. အခ်ိန္ေတြ ေနရာေတြလိုေတာ. သိပ္မလုပ္ျဖစ္ဘူး။ ေဘာလံုပြဲေတြ တခါတေလေတာ. ၾကည္.ျဖစ္တယ္။ အလုပ္တဖက္နဲ.ဆိုေတာ. အ္ခ်ိန္ အမ်ားစု ကို မိသားစုနဲ.ဘဲ အခ်ိန္ျဖဳန္းျဖစ္တယ္။ အားလပ္ခ်ိန္ေတြကို steemit မွာ ပါ၀င္ခြင့္ရတဲ.အတြက္ ၀မ္းသာပါတယ္ ။ က်ေနာ္.ရဲ. မိတ္ဆက္စာ ကို အ​ေရးတယူနဲ. ဖတ္ရႈေပးတဲ. အတြက္ အားလံုးကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္

    HI .. all steemit members, I'm new member of steemit. My name is MYINT OO.I live in YANGON, MYANMAR.It is situtated in South East Asia and is the second largest country in the region .I am using and working my life.my hobby is reading. 

PLEASE, guide and instruct me.welcomw from mt steemit and follow my steemit.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center