Steemit Katılma Hikayem ve Kendim [Cointurk 18. Projesi][mecnunözcelik#0662]

@galipoztas referans olmuştur.

Adım Mecnun Özçelik 29 yaşındayım evliyim.Allah bağışlasın bir tane kızım var dünyalar tatlısı,internet ile aram fazla iyi değildir aslında çok fazla girip takılmam abi kıramadım Galip Bey'i.Galip Bey ve ben Manisa'da oturuyoruz çok sevip saydığım birisidir bu yüzden yaklaşık bir hafta önce onunda yardımıyla bir hesap isteği atmıştık ve bugün onaylanmış.

Manisada özel bir sektörde çalışıyorum.Yıllardır buradayım ve kendime göre bir düzenim var,eşim İstanbullu.Kızım henüz daha 4 yaşında,eğer siteyi beğenirsem yakın zamanda bir hesapta eşime açıp ona da göstereceğim tabi ben bi öğreneyim de.Eşimi kayıt etsem bile bu projeye sokamam sanırım üyelikler fazla sürüyormuş baya benimkisi şansmı desem bilmiyorum 6 gün sonra onaylandı.Bu arada koyu Galatasaraylıyım eminim burada da vardır fanatik Galatasaraylılar bir ses çıkarsın da göreyim ;))

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center