လွပျပီးလူစည္ကားတဲ့ည ေနခင္း(Beautiful and crowded evening)

image
လြန္ခဲ႔ေသာရက္ပိုင္းက ကြ်န္ေတာ္တစ္ေယာက္ အင္းယားဘက္ကို
ေရာက္ခဲ႔ပါသည္။ စိတ္ထဲမွာ ေႏြးခနဲ႔ 'အိခနဲ 'လင္းခနဲ' ျပာခနဲ အာရံုစိတ္ေတြ ဝင္ေရာက္လာပါေတာ့သည္။
ကြ်န္ေတာ္က လူတစ္မ်ဳိးခင္ဗ်ာ ဟန္မေဆာင္ႏိုင္ပါဘူး ေျပာရအံုးမယ္
ခုေခတ္မ်ားဗ်ာ ဘာေတြျဖစ္ေနတာလဲ ခ်စ္တယ္ကြာ ခ်စ္တယ္ ခ်စ္တယ္
ဆိုေသာအသံေတြ နားနဲ႔ဆက္ဆက္ျကားခဲ႔ရတယ္။
ကြ်န္ေတာ္ အခ်စ္နဲ႔ နပန္းလံုးေနျကတဲ႔ လူငယ္ေတြကို ျမင္ေတြ႔ခဲ႔ရတယ္။ ကြ်န္ေတာ္က တစ္ေယာက္ထဲ စာေလးဘာေလးေရး
မယ္ေပါ့ ဒုကၡပဲဗ်ာ အတြဲတိုင္းက ကြ်န္ေတာ္ထိုင္တဲ႔ခံုကို မ်က္ေဇာင္းထိုးေနျကတယ္ ဘယ္ရမလဲ ရီးတီးယားတားေတာ့
မလုပ္နဲ႔ အသက္ခ်င္းလဲပစ္လိုက္မယ္ ဟားးးးးး
အဟဲ ဒါနဲ႔ေျပာရအံုးမယ္ခင္ဗ်ာ ကိုယ္ကလဲ စာေလးေရးမယ္လုပ္တိုင္း
မေခ်ာေလးေတြ ျမင္မိပါေလေရာ ကြ်န္ေတာ္က ရုပ္ရွင္မင္းသမီး
ေလာက္လွတဲ႔ မေခ်ာေတြေတာင္ ရင္မခုန္ခဲ႔ေသာ လူတစ္ေယာက္
ဆိုေတာ႔ေလ အဟိ ဟားးး စိတ္ကူးနဲ႔ ရူးမေနပါဘူး လက္ေတြ႔
အခ်စ္အေျကာင္းနားလည္ေအာင္ ဘာလုပ္ရင္ေကာင္းမလဲအေတြး
စျပီးေပၚေပါက္လာပါသည္။
ရတာမလို လိုတာမရ ကြ်န္ေတာ္ဘဝေလ မထူးပါဘူး ကြ်န္ေတာ္ကိုယ္
ကြ်န္ေတာ္ အခ်စ္စိတ္မဝင္ေအာင္ ထိန္းသိမ္းရမယ္။
ဒီျကားထဲ မိုးကရြာ ထီးကမပါ ရြာက ေထြးညို -စာဥ တို႔ကို သတိရလိုက္ထွာ မိုးရြာလဲ လြမ္းတယ္ အင္းယားက အတြဲေတြ ျမင္ရင္
ပိုလြမ္းေလေရာဗ်ာ ဒီျကားထဲ မ်က္ေဇာင္းထိုးသြားေသာ မိေခ်ာေတြလဲ
လြမ္းျပန္ေလပါေရာဗ်ာ မျဖစ္ဘူး မျဖစ္ဘူး စကတ္ထဘီက်ပ္က်ပ္ကို
ဝတ္ထားေသာ မေခ်ာေတြက အမ်ားျကီးျဖစ္ေနေတာ့
ရိုးသားေသာ အညာေျမက လွယဥ္ေက်း တို႔ကိုေျပးျမင္မိတယ္
အင္းဒါနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္တံေတြးကို ဂလုခနဲ မ်ဳိခ်ရင္း မိုးေကာင္းကင္
ျကီးကို တိုင္တည္လိုက္တယ္။ ရိုးသားလြန္းတဲ႔ မင္းရဲ႕မ်က္နာေလးကို
ဟန္ေဆာင္ျခင္းကင္းမဲ႔စြာ ဒီရင္မွာ ခ်စ္မိေနမိျပီလို႔
ငါ႔အတြက္ ခ်စ္ခြင့္တစ္ခုေလာက္ ေပးသနားလွည့္ပါအံုး
အခ်စ္ေရ ဟိဟိ အခ်စ္အေျကာင္း မေရးေတာ့ဘူး
ေရးေနရင္းလဲ လြမ္းေနရတယ္ ဒါပဲ ဒါပဲ
အခ်စ္အေျကာင္းမေရးေတာ့ပါဘူးးးးးးး
မေရးတက္လို႔ပါခင္ဗ်ာ႕႕႕႕႕႕႕႕

   !!  ေၾသာ္ !!

အခ်စ္ အခ်စ္ မခ်စ္တက္ေအာင္ေနပါမယ္ဆိုမွ
လြမ္းျဖစ္အာင္ လြမ္းေနပါလားေနာ္
စိတ္ထဲမွာ လြမ္းျဖစ္ေအာင္ကို
လြမ္းေနပါလား ဒီရင္ဘက္ျကီးထဲက
မလြမ္းေအာင္ေနခဲ႔တယ္
လြမ္းျဖစ္ေအာင္လြမ္းေနခဲ႔တယ္
လြမ္းေနတယ္ အခ်စ္ အခ်စ္
မႏၲေလးစာႀကည့္တိုက္ ကိုေဇာ္ဇာ္ စာေတြပါ
Credit; ေဇာ္ေဇာ္

Translate by Google
Over the past days, a shift Inya
. I warm 'and' b '' and joined the blue, I felt a little attention.
I kind of people you can not shot
Today me what the hell I love you I love you I love you
The voices heard and surely.
I love to see all these young people. I write a letter
Each bundle , trouble is we are too focused on the anger of the vacant seat No. Preeti
I'll do Gaal းးးးး
I shot, I'll write to you if you
Beautiful children we see actress
I was not even very slippery jump man
Because the practice is not worthy, visualization
understand what really leads to better thinking
Began to emerge.
I like my life is irrelevant
We must maintain Romantic .
The village, past the village umbrella mixed brown eggs - remember snippets of rain missed Inya not see
I miss the past smoother because bias cope with anger
I'm back Buu Buu sarong skirt bitter
Many dressed in slippery and so the
Honest polite, and I saw
Well, so we attribute swallowing saliva
I call. Little too honest in your face
Lack already love
Love me give you a form fitting
Love Doctors does not appeal
Are own ... That's it does not handle းးးးး
Any prior ့့့့့

   !! Oh !!

I'll love love love
You do miss farther ...
I love to make
If you do miss out
I was not ...
I was to be missed ...
Love love texts

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center