Początek wielkiej przygody!

Witam wszystkich steemowiczów odwiedzających (liczę na to że w przyszłości takowe persony się znajdą :D) mojego bloga!
Jest mi niezmiernie miło że poświęcacie czas być może waszemu ulubionemu profilu na tej oto platformie.
Na wstępie może wypadałoby się jakoś przedstawić :)
No to zacznijmy w ten sposób.
Moje imię dźwięcznie brzmi Rafał, życie nie obdarowało mnie jeszcze pokaźną liczbą wiosen lecz na swój sposób już się ukształtowałem. Mój wygląd nie powinien kogokolwiek interesować bo zamysł na tego bloga posiadam całkowicie odmienny, otóż w moich planach jest stworzenie wydaje mi się że oryginalnego lecz tak codziennego projektu że niektórzy mogą się zdziwić że na takie coś wpadłem :D Dobra ale teraz do rzeczy, jakoś kilka dni temu, w okolicach 09.03.2019 roku skończyłem czytać pewną książkę (oczywiście wielce ciekawą :D ) i naszła mnie myśl czemu i ja bym nie miał spróbować się w podobnej formie lecz z własnym pomysłem! I oto tak się znalazłem tutaj, wśród was! Będziecie naocznymi świadkami mojego "dzieła" które albo polubicie albo stwierdzicie że to kolejna część tych śmieciowych wpisów, no ale to już wasza opinia :D

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i zapraszam jutro w godzinach wieczornych (wydaje mi się że koło 20) na pierwszy "mały krok" w mojej "wielkiej podróży". Zapraszam i od razu życzę miłej lektury! :D

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center