ျဂိဳလ္သားမ်ား အေၾကာင္း ေတြးမိေတြးရာ ( အပိုင္း -၁ )

ဟုတ္ကဲ့ ေျပာရရင္ေတာ့ နည္းနည္းရွက္စရာၾကီးပါ။
ဒါမဲ့ ကၽြန္ေတာ့္ အေတြးေလးေတြ မွ်ေဝခ်င္လို႔ပါ။
ဘယ္ကေန စေျပာရမလဲ မသိဘူးဗ်ာ။
image
ပထမဆံုး အေနနဲ႔ ျဂိဳလ္သားဆိုတာ တကယ္ရွိပါသလား ?
ဟုတ္ကဲ့ ကၽြန္ေတာ္ လက္ေတြ႕မျမင္ဖူးေပမဲ့
ကမာၻအရပ္ရပ္က ဓာတ္ပံုမွတ္တမ္း နဲ႔ စာေပမွတ္တမ္းအရၾကည့္ရင္
တကယ္ရွိခဲ့ပါတယ္။ အခုလက္ရွိလဲရွိေနႏိုင္ပါေသးတယ္။
ျဂိဳလ္သား ဆိုတာ အားလံုးသိထားတဲ့အတိုင္း
စၾကာဝ႒ာရဲ႕ အျခားျဂိဳလ္ေပၚက သက္ရွိေတြေပါ့ဗ်ာ။
ဒါေတာ့ ခုလက္ရွိလူေတြ လက္ခံထားတာေတြေပါ့။
ဒါမဲ့ ကၽြန္ေတာ္က အဲ့လိုမျမင္ဘူးဗ်။
ကၽြန္ေတာ္အျမင္မွာ ျဂိဳလ္သားဆိုတာေတြကို
ကၽြန္ေတာ္တို႔လူ နဲ႔ ပတ္သက္ေနတယ္လို႔ျမင္ပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ့္ အေတြးေလးပါ ေဝဖန္လို႔ရပါတယ္။
image
ေနာက္ျပီး ကၽြန္ေတာ္ တစ္ခုသတိထားမိတာ
ရႈပ္ရွင္ေတြထဲမွာေတာ့ ျဂိဳလ္သားေတြက
အာကာသကို နယ္ခ်ဲ႕ျပီး ၾကီးစိုးႏိုင္ဖို႔အတြက္
ကၽြန္ေတာ္တို႔ ကမာၻေျမကိုလာတယ္လို႔ ပံုေဖာ္ထားပါတယ္။
ဒါမဲ့ တကယ့္လက္ေတြ႕မွာေတာ့
ျဂိဳလ္သားေတြက လူနဲ႔ ကမာၻေျမကိုဒုကၡေပးတဲ့သတင္းေတြ
မေတြ႕ဖူးသေလာက္ကို နည္းလြန္းတယ္ဗ်။
ဒီအခ်က္ေၾကာင့္လဲ ျဂိဳလ္သားေတြက
လူေတြနဲ႔ဆက္စပ္မႈရွိမယ္လို႔ယူဆမိတာပါ။

သူတို႔လို ကၽြန္ေတာ္တို႔ လူသားေတြ မထြင္ႏိုင္တဲ့
ေခတ္မွီတဲ့ အာကာသ ယာဥ္ပ်ံေတြေတာင္တီထြင္ႏိုင္တာ
လူေတြနဲ႔ ကမာၻၾကီးကို သိမ္းပိုက္ဖို႔ အႏၱရာယ္ျပဳဖို႔ဆိုတာ
မခက္ခဲေလာက္ဘူးလို႔လဲ ကၽြန္ေတာ္စဥ္းစားမိပါတယ္။
ခုက အဲ့လိုမလုပ္ေတာ့ သူတို႔ဘာအတြက္ ကမာၻေျမေပၚလာရတာလဲ?
image
ေမးစရာေမးခြန္းေတြ ရွိလာပါျပီ ။

ေလ့လာခ်င္ရံုသက္သက္လား ?
လမ္းမွားျပီး ေရာက္လာတာလား ?
ဒါမွမဟုတ္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို အႏၱရာယ္တစ္ခုခုအတြက္
အေၾကာင္းၾကားဖို႔ ေရာက္လာတာလား ?
သူတို႔ဘာေၾကာင့္ အာကာသ ထဲကလာပါသလဲ ?
သူတို႔ေတြ ဘာေၾကာင့္ လူသားေတြနဲ႔
ရုပ္ပိုင္းဆိုင္ရာ ဖြဲ႔စည္းပံုေတြ တူေနရတာလဲ ??

ဒီအခ်က္ေတြ ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္လိုေတြးလဲဆိုတာ
ေနာက္ပိုင္းက်ရင္ ျဖည္းျဖည္းခ်င္းျပန္ရွင္းျပပါမယ္ဗ်။
သူငယ္ခ်င္းတို႔လဲ စိတ္ဝင္စားမယ္လို႔ ေမွ်ာ္လင့္မိပါတယ္။
အပိုင္း ၁ ေတာ့ ဒီမွာနားပါရေစဗ်ာ။

ေရးသားသူ Kyaw Kyaw Naing
Photos Credit to Google

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now