3#Sportowe wydarzenia


        Witam wszystkich fanów sportów i kibiców !


                                                    grafika z sporttvn24.pl

Dawno ponad 2 tygodnie nie robiłem postu z serii o sporcie.

Nie znalazłem czegoś godnego uwagi.

Dzisiaj jak sobie przeglądałem youtube i oglądałem filmik o dramie Isamu z Ukrainką.

Zobaczyłem napis Polska zdobyła złoto i pobiła rekord świata.

Pierwsze wrażenie - szok.

 Ochłonąłem trochę jak zobaczyłem, że to na hali.

Wiadomo zawody na powietrzu są najbardziej prestiżowe.Niemniej jest to wielkie osiągniecie dla polskich biegaczy.

Wyniki naszych sportowców pozwalały nam sądzić, że mamy szanse na podium.

Polska sztafeta 4 razy 400 m ustanowiła halowy rekord świata - 3.01.77 sekundy !!!

Mistrzostwa miały miejsce 4 marca 2018 r w  Birmingham.

Złoty skład : 1. Karol Zalewski

                        2. Rafał Omelko

                        3.  Łukasz Krawczuk

                        4.  Jakub Krzewina

Polacy cały czas byli w pierwszej trójce, tylko zmieniali się pozycjami.

Polska sztafeta na ostatniej prostej wyprzedziła Amerykanów i zdobyła złoto.

Amerykanie byli  trochę w szoku, że upragniony medal uciekł z ich zasięgu ręki.


Źródło : https://sport.tvn24.pl/lekkoatletyka,128/polska-sztafeta-4x400-ustanowila-halowy-rekord-swiata,819738.html

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center