My first objective 100 SPS per day.

image.png


ကျွန်တော့်ရဲ့ ရည်မှန်းချက်က နိမ့်လွန်းနေတာလား။ တကယ်တော့ မနိမ့်ပါဘူး။ လက်ရှိပေါက်ဈေးအရဆိုရင် 100 SPS ရဲ့ တန်ဖိုးက ၂၅ ဒေါ်လာခန့်ရှိပါတယ်။ တစ်လဆိုရင် ဒေါ်လာ ၇၅၀ ပါ။ ဒီပမာဏက အစိုးရအရာရှိကြီး တစ်ယောက်ရဲ့ သုံးလစာ လစာလောက်ရှိပြီးတော့ ဝန်ကြီးတစ်ယောက်ရဲ့ လစာ တစ်ဝက်လောက်ရှိပါတယ်။ ဒါ့ကြောင့်လဲ ဒီရည်မှန်းချက်က မနိမ့်လွန့်းလှပါဘူး။
Is my objective very low. Not really. With this current price I will get around 25 USD and 750 USD per month. This amount is thrice of a government offical in Myanmar and half of the salary of a Minister. So this is not very low.

image.png


ကျွန်တော့်အနေနဲ့ က‌တော့ ဖြစ်နိုင်တဲ့ ရည်မှန်းချက်ကိုပဲ ထားချင်ပါတယ်။ ရေတို ရည်မှန်ချက်မျိုးပေါ့။ ရေရှည်ရည်မှန်ုးချက်တွေက ဖြစ်လာဖို့ မလွယ်ပါဘူး။ အခုအချိန်မှာ တစ်နေ့ကို 92 SPS လောက်ရပါတယ်။ ၁၀၀ ပြည့်ဖို့က နောက်ထပ် ၈ ခုပဲ လိုပါတော့တယ်။
I would like to set the objective that is possible. Especially short term objective. Long term objective are not easy to accomplish. Currently I have got 92 SPS per day. So I only need 8 SPS to reach my objective.

SPS ရဲ့ တန်ဖိုးက လူတွေသူ့ရဲ့ တကယ့်တန်ဖိုးကို သိတဲ့ အချိန်ရောက်တဲ့ အထိအောင် ကျဆင်းသွားပါလိမ့်မယ်။ သူ့ရဲ့ တကယ့်တန်ဖိုးကို လူတွေနားလည်လာတဲ့ အခါမှာတော့ ဈေးက ပြန်တက်လာမှာပါ။
SPS vlue will drop until people realize true value of SPS and then SPS price will rise again.

If you want delegation of splinterlands cards for 23 days.
Join my community:
ecency.com/created/hive-104151
You must need to join my community to be eligible for giveaway.

And also join my discord that make giveaway actually.
https://discord.gg/HmB6AZf9

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
5 Comments
Ecency