Prvi dan škole drugog razreda

Posle dugog letnjeg raspusta, kucnuo ja čas da se deca ponovo vrate u školske klupe.
Za neke je to radost a za neke tuga, posle toliko slobode da se ponovo vrate školskim obavezama.

Upravo smo na samom ulazu u školi, moj sin se pitam ko ga gore čeka da li je nova učiteljica?

U dvorištu nas je dočekala dobrodošlica, koja glasi dobro nam došli, napisana je na Rumunskom jeziku, jer moj sin pohađa osnovnu školu na Rumunskom jeziku Olga Petrov Radišić koja se nalazi u Vršcu.

Naš dan je danas protekao mirno, upoznali smo novu učiteljica.
Vratili se starom društvu, svako je pričao svoje doživljaje sa letovanja i raspusta.
Moj sin vam predstavlja svog druga, Zove se Fabio sa njim sam se igrao i za vreme raspusta.
Sad nastavljamo da učimo zajedno i da se družimo, dobro je da imaš druga i da nisi sam.

Kako je za decu težak prvi školski dan tako je i za roditelje.
Za nas roditelje predstavlja manje vremena za nas a više vremena posvećeno detetu.
Škola je jedno jedinstveno sećanje koje će deca pamtiti kroz ceo svoj život.

Ljubi vas vaša Maja

(Sadržaj teksta, kao i slike i video zapisi su moji lični i privatni podaci.)


Moji Profili na svim Decentralizovanim Steemit Blockchain Platformama (DSBP):

[Busy.org] [SteepShot.io] [D.Tube] [Vimm.TV] [DSound.audio] [DMania.lol] [DLike.io] [Steemit.com] [Stage.Steemiz.io] [Zappl.com] [Musing.io] [SteemEngine.net] [SteemHunt.com] [SteemPeak.com]

Kao i na svim ostalim Decentralizovanim Blockchain Platformama (DBP):

[Bit.Tube]

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now