[PL/ENG] Abi

Kolejny portret przedstawia naszą Abi 🙂
Jest trochę szczekliwa ale jej ulubionym zajęciem jest bawienie się piłka i oglądanie telewizji 😁

Tym razem użyłam już trochę lepszego gatunku papieru i pasteli . Kolory są bardziej nasycone i bardziej płynne przejścia co mnie niezmiernie cieszy 🙂🙂🙂
Niedługo będę malować kwiaty dla mamy , więc mam nadzieję że wyjdą jeszcze lepiej 😁😁😁

Another portrait shows our Abi 🙂
She is a bit barky but her favorite activity is playing ball and watching TV 😁😁😁
This time I used a slightly better type of paper and pastels. The colors are more saturated and smoother transitions, which makes me very happy 🙂🙂🙂
Soon I will be painting flowers for my mother, so I hope they will come out even better 😁😁😁

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center