Sırbistan'da Gezinti ( Bölüm 1)

Merhaba arladaşlar size 2 yıl önce gittiğim Sırbistan tatilinden bölümler anlatacağım. Neler yapmalıyız neler yapmamalıyız ve birbirinden güzel hikayelerimi anlatıcam umarım beğenirsiniz :)

1. GÜN

Öncelikle tabiki gezimiz Huawei şirketi sponsorluğunda gerçekleşmişti. Bizden istenen evrakları hazırlamak için yola çıkmıştım. Öncelikle pasaport başvurusu yapmam lazımdı. Karakola gidip parmak izi kontrolü vs gerekli olan işlemleri hallettim. 1 hafta sonra pasaport elime ulaştı.

İstanbul Atatürk Hava alanına yola çıkmıştık 2 arkadaş. Biletlerimiz önceden alınmıştı tabi :)

image

Hava alanına gelince hiç beklemediğimiz bir sürprizle karşılaştık :) Yanlış anlamayın 1.70 bende boy karşımda 1.90 boylarında belki yakından gördüğüm en güzel 2 bayan bizi karşıladı kafileye dahil etmek için.

image

Neyse tabiki biz başladık uçak saatinin gelmesini. O arada Türkiye'nin heryerinden gelenler var muhabbet sohbet derken uçak kalkış saati geldi.
**Yanlız sır vereyim ilk defa uçağa bineceğim :) **

O ana kadar hep arkadaşlarım ilk defa bineceğimden dolayı olacak korkuttular işte tirbülansa girecek kalkarken korkucan fln. Kontroller yapıldı uçağa bindik. **Tabiki BUSINESS CLASS ile birlikte :) **

image

Uçakla kalktık. Ama ne birşey hissettim nede kalktığımızı bile anlamadım bşr baktım bulutların üstündeyiz :)

image

**Hostes geldi ne alırsınız? diye sordu **

Baktım herşey var kahve, çay, kola, veee birde ismini hatırlıyorum ama güzel bir şarap vardı. O kadar bulutların üstüne çıkmışız içmeden olmazdı :)

**Yolculuk toplam 1 saat sürdü **
Kalktığımızda 17:45 ti iniş yaptığımızda da saat 17:45 ti :) sebebi bizden 1 saat geri olmalarıymış.

Sırbistan hava alanı Nikola Tesla'ya indik. Ama en bombaları şimdi başlıyor...

***Devamını istiyorsanız vote yapalım isteğe göre devam edeceğim. Yorum atmayı unutmayın. Şimdilik bu kadar ilgiye göre devamını yazacağım. Sağlıcakla kalın okuduğunuz için teşekkür ederim ***

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now