Seni Seviyorum Adamım

Seni-seviyorum-adamım.jpg
Hayata küsmüş müzik yapımcılığını bırakıp Girne'ye yerleşmiş Berk'in hayatı intihar ettiğini sandığı Ezel'i boğulmaktan kurtarmakla değişiyor. Ezel şirinlikler, sempatiklikler yapıp kendini evine götürtüyor. Berk kaba saba davranıyor, burnundan kıl aldırmıyor. Bu tür dizilerden anladım ki, kadınlar böylelerini seviyor. Ezel Berk'in motorsikletini çalmak, Berk'e bittecik (sanırım Kıbrıs'a özel bir yiyecek) yapmak derken kendini Berk ile balığa çıkmaya davet ettiriyor. Balıktan dönünce evine bıraktırdıktan sonra da hoop ailesiyle tanıştırıyor. Film böyle son sürat ilerliyor. Derken... Bir şekilde ilişki resmiyete bağlanıyor. Berk bir şekilde Ezel'in sesinin güzel olduğunu farkediyor, eskiden rekabet halinde olan birine de kızarak sana albüm yapalım diyorlar. Ezel'in o arada az bir hayatı kaldığını anlıyoruz. Yoğun çalışmalar falan derken Ezel'i bir gecede ünlü yaptıktan sonra, Ezel Hakkın rahmetine kavuşuyor.

Gizem Karaca Ezel'i oynayan ablamız. Neşeli, sempatik falan. Filmin tadına uygun. Çok çok iyi oyuncu olmamasına rağmen çok da eğreti durmamış. Bazı yerlerde yapmacık olmuş. Berk'e müthiş bir aşk beslediği sözlerinden anlaşılsa da, o aşkı ben kendi adıma seyirci olarak hissedemedim. Ben daha önce hiç görmemiştim. Biraz araştırdım. Uyuşturucu falan muhabbetlerinden ben hiç ticaretini yapmadım diyerek beraat etmiş. Güzel ve rahat bir kişiliği olduğu için oyuncu olarak tercih sebebi olabilir. Önü açık olsun.

Barış Kılıç cool erkeği oynamaya çalışmış ama bence yeterince başarısızdı. Ama kabul etmem gerekiyor ki, rol çok zor. Yani hem hayvan gibi davranıp hem de aynı anda karizma koyabilmek gerçek bir karizmayla olur diye düşünüyorum.

Film "niye izledim" dediğim bir film değildi. Ama izlenmemesi de kayıp olmaz kanısındayım. Güzel renkli bir yaz falan, daha keyifli bir film çıkarılabilirdi. Kıbrıs şiveli komşu abla güzel bir tat katmış. Ama dediğim gibi apar topar çekilmiş gibi geldi film bana.

Senaryo: (5/10)
Oyunculuk, samimiyet: (6/10)
Kendini izlettirme: (7/10)
İyi bir iş çıkarma isteği: (4/10)
Overal: (5/10)

Ben şuradan izledim;

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center