Kardeşim Benim 2

indir-1.jpg

İzlemesi kolay ve eğlenceli bir şeyler ararken başarısız "Ailecek Şaşkınız" denemesinden sonra Burak Özçivit ve Murat Boz'u görünce Kardeşim Benim'e atladım. Birbiriyle anlaşamayan 2 kardeş Ozan ve Hakan, arkadaşları Tato'nun cenazesine katılıyor ve Hakan cenazeden 2 gün sonra kendi düğününe yetişmek zorunda. Tam dönmek üzere iken, kendisini zorla Basri ile evlendirmek isteyen abilerinden kaçan Leyla, Ozan ve Hakan'dan yardım istiyor. Ozan, Hakan, Leyla önde Basri ve Leyla'nın abileri arkada, yol boyunca takip ediyor. Aslında Tato (Afişte arabanın üzerinde) da ölmemiş. Yolda yanlarına alıyorlar. Tatoyla olan ilişkileri sanıyorum birinci filmde daha açık belirtilmiştir diye düşünüyorum.

Normalde karadeniz filmlerini (evet böyle bir tür oluştu sanırım) çok sevmesem de, bu filmde ayarında bırakmışlar. Filmin sonlarında Rize merkez meydanda abiler silah çektiğinde, bütün Rize halkının silah çekmesi hoş bir şeymiş gibi gösterilmesi filmin en sevimsiz tarafıydı bence.

Genel olarak komik değil ama eğlenceli filmde aralara zorlama aksiyonlar koyulmuş. Filmin ortalarındaki balonla kaçış, halter salonu sahnelerinde eğlenmeme rağmen, en sondaki Gürcistan'dan kaçış kısmında sıkıldım. Genel olarak göze batan kötü bir oyunculuk yoktu. Düğüne yetişmeye çalışan Rockstar Hakan'ı oynayan Burak Özçivit çok zorlanmamasına rağmen en iyi oyunculardan biriyken, Murat Boz varlığıyla hoşluk katmış. Zaten filmde de popstar. Muhtemelen kendini oyna demişler. Yine de çok kötü durmamış, ve O ses Türkiye'deki ilişkilerini kullanarak Athena'nın Herşey güzel olacak isimli şarkısını filme getirmeyi başarmış.

Biraz Leyla'yı oynayan Leyla Feray'dan bahsetmek istiyorum. Filmde çok özel bir oyunculuk göstermesi gereken bir rolu yok. Hatta filmi izlerken, kendisini "zorla okumuş, ama abileri tarafından sevmediği biriyle evlendirilmek istenen biri" olarak tanıttığında, başka rol yapamazmış gibi geldi. Hoş kız falan derken, acaba başka nerelerde oynamış diye imdb ye baktığımda daha önce sadece bir dizide rol aldığını gördüm. Mevcut fotoğrafları da filmdeki halinden biraz farklı. Aşkı arayan orta sınıf abla rollerinin yakışacağını düşünüyorum. Sanıyorum bundan sonra çokça görecez.

İşler güçler'in Vedo'su, filmin Basrisi Hakan Erduran, ve Tato rolundeki Ferdi Sancar absürtlükleriyle komiklik katmaya çalışmışlar ve bence ikisi de gayet başarılı. Dürüst olayım, Ferdi Sancar'ı ilk defa bu filmde görmeme rağmen, baya bir filmde rol aldığını görünce şaşırdım.

Genel olarak filmi beğendim. Daha komplike bir senaryosu olsaydı çok daha fazla puan alabilirdi benden. Muhtemelen birincisini de izleyecem. Bu ikinci filmini birinciden önce izlediğim 2. film olacak. Diğeri "Dünyanın En Güzel Kokusu" idi. Onu da daha ileriki zamanda blogumda paylaşacağım.

Senaryo: (5/10)
Kendini izletme kabiliyeti: (8/10)
Oyunculuk: (8/10)
Serotonin salgılatma:(7/10)
Overall: (6.5/10)

Dailymotionda 2 part olarak izledim. İlk parttan sonra ikinci part otomatik açılıyor. Buyrun linki, https://bit.ly/2kxDxLy

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center