Blog fragmanı

Paylaştığım filmlerin dünyanın en özel filmi, kesinlikle izlenilmesi gereken filmler olma gibi bir iddaası yok. Aradığım şey film süresince zamanın iyi geçmesi, duygu durumuma olumlu bir şeyler katması, sonunda da izlemiş olmaktan %10 civarında pişman olmamak yeterli.

Peki neden Türk filmi? Çünkü, bende çok daha kolay duygu dönüştürebiliyor; oynayan oyuncu ile, senaryo ile daha kolay ilişki kurabiliyorum; daha kolay bloglanabilir olduğunu düşünüyorum ve havuzu daha ufak. Havuzu daha ufak diyorum ama daha önce izlediğim, haberdar olup izlemediğim, ilk defa haberdar olduğum o kadar fazla film varmış ki... Güncel olarak blogları yazmaya çalışacağım ve son 1 ay içinde izlediklerimi de, aklıma geldikçe, yazmak istedikçe, belki tekrar bir daha izleyip blog paylaşmaya çalışacağım.

Filmleri nasıl seçiyorum? Genelde bir oyuncunun filmografisinden gidiyorum. Çoğunlukla bu oyuncu enerjisi hoşuma giden biri oluyor. Karşı cins olarak hoşuma gidebiliyor. İzlediğim filmlerinin aynı ayar devam etmesi tercih sebebim olabiliyor. Onun haricinde, "bunu beğenen bunu beğendi"ler üzerinden de yürüyebiliyorum. Bazense sadece bir afiş ya da fragman yetiyor. Ama fragmana biraz mesafeliyim: fragman özürlüsü bir ülke olduğumuz için fragman beni filme soğutabiliyor, soğuttuğu bir filmi de beğenebiliyorum.

Filmleri nasıl değerlendirecem, blogun içeriğinde neler olacak? Her şey olabilecek. Film hakkında konuşmak istediğim her şey. Kırmızı çizgim yok. Bol bol spoiler verecem. Spoiler verirken uyarmıyacam. Kendime göre puanlama sistemim olacak, filme has uydurma puan türü olabilecek. Yoğunlukla bendeki değiştirdiği duyguları yansıtmaya çalışacam. Eğlenceli ya da okuması zevkli yazmaya çalışacağım. Dönüp okuduğumda bunu bulamazsam yazmayı bırakırım. Müthiş güzel Türkçe kullanacam, edepli küfürsüz olacak gibi iddaam yok. Olmayacak da. Elimden geldiğince de izlediğim linkleri paylaşmaya çalışacam. Bu blogun bir parçası olacak. Yorumlarsanız sohbetleşiriz de.

Ek olarak, daha çok 2000 den sonraki filmleri 2000 den günümüze doğru yoğunlaşacak şekilde paylaşmaya çalışacağım. Öyleyse neden mi bu profil resmi? Örümcek adamın sinema tarihine geçmiş tersten öpme sahnesinin asıl telif hakkı sahibi olan sahneyi biraz profil resmi olarak kullanmak istedim. Muhtemelen sonra sıkılır değiştiririm.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center