加入SCT(steemit)的第一天

sct.jpg

你好嗎SCT

今天注冊了steem,我加入SCT也是因為斌哥@hertz300原因,他一天到晚在說他在SCT發貼經常有很多韓國朋友的SCT點贊,還說SCT的創建人@jack8831@sct也點贊過他的貼子。說到又幾好玩咁,終于我都喺俾佢昆咗入來,steemit帳號一注好就即刻來注冊steemcoinpan.com發貼了。

斌哥都幾有耐心的,叫我發貼倮時記得寫標簽,仲話喺steemcoinpan.com發貼一定要加sct和sct-cn哩兩個標簽,如倮用中文寫就加cn。

我今日專門去睇咗下SCT的市值,和steem的交換價喺1:1,再睇返歷史價格,好似升咗好多咁,睇來他無呃我,SCT真喺幾有潛質。

第一貼就寫住咁多先,希望steem,SCT會有更好的發展啦!

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center