Brev til Familieretshuset i Midtjylland

Til Henriette Jeppesen,

Jeg er i praktik i Irma ved Nørreport station.

Mit helbred er ganske udemærket, men jeg er behandlet for en diagnose i psykiatrien. Dette dokumenteres ved vedhæftet brev.

Jeg har trods et meget omskifteligt liv kontakt til min søn Angelo, som er 10 år og bor hos moren i Malmø.

I kan se en offentlig video af mig her: https://steemit.com/lasse/@lasseehlers/lasse-token-is-alive-all-other-plans-are-cancelled

Jeg har altid villet have kontakt med Amanda, men systemet og moren har sammen umuliggjort dette. Der kunnet være besluttet samvær meget tidligere og jeg afventer at der bliver besluttet samvær så hurtigt som muligt, som jeg forstår systemmet er det Familieretshuset som har bemyndigelse til at beslutte dette.

Jeg er ikke jurist, men økonom, så jeg kender ikke alle paragrafferne, men ved bare at det er jer der kan beslutte samvær og ikke retten.

Jeg bor alene i en 3 værelseslejlighed i København, Nordvest og er indstillet på at møde Amanda under overvåget samvær indtil hun har lært mig at kende.

En ganske hårdt arbejdende almindelig mand, som er til at stole på.

Venlig hilsen

Lasse Ehlers

Cand.polit. og praktikant i Irma ved Nørreport St.

20190425_151314.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now