My Introduction(これからお世話になります)

皆さん。。。はじめまして、わたしのなまえはチョミントンです。လူႀကီးမင္းမ်ားအားလံုးခင္ဗ်ာ,ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕နာမည္ကေတာ့ ကိုေက်ာ္မင္းထြန္းျဖစ္ပါတယ္။ imageかぞくはぜんぶよにんです。မိသားစုေလးေယာက္ရွိပါတယ္။ imageわたしとちちとははといもとです。အေဖ၊အေမ၊ညီမေလးနဲ႔ကၽြန္ေတာ္ျဖစ္ပါတယ္။父と母と芋とはわたしのせかいです。အေဖနဲ႔အေမကကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕worldပါ။いっしょにかぞくとすみたいです。မိသားစုနဲ႔အတူေနခ်င္ပါတယ္။今わしは日本にすんでにほんごをべんきょうしています。အခုကၽြန္ေတာ္ဂ်ပန္မွာေနထိုင္ၿပီးဂ်ပန္စာေလ့လာေနပါတယ္။
imageそして、ミャンマーへかえったいですが、いまできません。ဒါေၾကာင့္ျမန္မာကိုျပန္လာခ်င္ေပမယ့္အခုေတာ့မျပန္ႏိုင္ေသးပါဘူး။日本でとてもべんきょうしなら、ぜひくにへかえりたいです。ဂ်ပန္မွာေလ့လာလို႔ၿပီးလ်င္ျမန္မာကိုက်ိန္းေသျပန္လာမွာပါ။わたしのしゅみはスポーつとどくしょです。ကၽြန္ေတာ့ဝါသနာက အားကစားနဲ႔စာဖတ္ျခင္းျဖစ္ပါတယ္။日本はミャンマーよりせいかつがたいへんです。ဂ်ပန္ဟာျမန္မာထက္ေနထိုင္မူစရိတ္အလြန္ႀကီးပါတယ္။そして、私はミャンマーへかえったら、しょらいにほんごをおしえたいです。ဒါေၾကာင့္ျမန္မာျပန္ေရာက္လ်င္အနာဂတ္မွာဂ်ပန္စာဆရာျဖစ္ခ်င္ပါတယ္။ imageわたしはあたらしいひとですから、(MYANMAR STEEMITの 友だちが わたしをおしえてくださいませんか。) ကၽြန္ေတာ္ဟာMYANMAR STEEMITရဲ႕လူသစ္တစ္ေယာက္ျဖစ္လို႔ မိတ္ေဆြတို႔ကဘဲသင္ၾကားေပးၾကပါေနာ္။どうぞよろしくおねがいします。 imageေရွ႕ေလ်ာက္ခင္ခင္မင္မင္ဆက္ဆံပါေနာ္။MYANMAR STEEMITの新しいともだち KYAW MIN HTUN.MYANMAR STEEMITရဲ႕မိတ္ေဆြသစ္ ေက်ာ္မင္းထြန္းပါ။ image

Steemitအေၾကာင္းေျပာျပေသာ သူငယ္ခ်င္းျဖစ္သူ@shweyaungmyanmarကိုလဲေက်းဇူးတင္ပါတယ္။

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now