RE: RE: What I found on steem ?/ Ce am mai găsit pe steem ?
You are viewing a single comment's thread from:

RE: What I found on steem ?/ Ce am mai găsit pe steem ?

RE: What I found on steem ?/ Ce am mai găsit pe steem ?

Sunt curios daca nu te superi, cum ti'ai dat seama cine e roman si cine nu, din moment ce 'unii uita de unde au plecat' si nu folosesc tag'uri de Ro.

Eu de exemplu postez muzica si lucrez cu artisti internationali, iar din pacate nu prea am ce sa public in limba romana in afara de comentarii.

Iar ca sa inchei, sincer, treaba aia cu uitau de unde au plecat cum mai spun unii pe aici,mi se pare fix ca aia cu vulpea si cu strugurii.

Pune'ti mana oameni buni, educati'va si nu va mai uitati atat la ce fac altii. 🤗😉

Va pup, numai bine!

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now