Considerare problemele ca daruri ceresti

desktop-3102213_1280.jpgsource: pixabay

Majoritatea invatamintelor ne revin experientele mai dure. Stand asa lucrurile, de ce noi, ca fiinte umane, petrecem atat de mult timp din viata noastra concentrati pe aspectele negative ale experientelor noastre mai dificile, in loc sa le vedem pentru ceea ce sunt in realitate, adica principalele noastre maiestre de viata!
Nu am fi acumulat toata stiinta si intelepciunea ce o avem acum, daca nu am fi trecut prin diferite adversitati, daca nu am fi comis anumite erori si nu am fi suportat suferintele.
Considerand problemele ca daruri ceresti, transformam in trepte pietrele in care ne impiedicam si in lectii de viata lucrurile care ne ranesc.
Ca majoritatea persoanelor, de-a lungul existentei mele, am intalnit partea mea de durere, dupa care am descoperit cine sunt in realitate si de cata forta suntem dotati.

,,Suporta lucrurile carora nu reusesti sa le dai o explicatie. Incearca sa iubesti necunoscutul ca atare, ca o camera incuiata sau ca o carte scrisa intr-o limba straina. Nu cauta raspunsuri. Nu ti-au fost date pentru ca nu le-ai putut trai. Problema este de a face experienta din tot. In acest moment trebuie sa convietuiesti cu necunoscutul. Poate ca, incet, incet, intr-un viitor indepartat, vei gasi raspunsul fara macar sa-ti dai seama." (Rainer Maria Rilke)

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now