Povestea noastra pana acum

Salutare, oameni grozavi!

coperta.png

Știu că viața ta e ocupată și timpul tău e prețios, așa că voi vorbi pe scurt despre mine.
În copilărie, aveam o mulțime de întrebări fără răspuns despre viață. Din fericire, m-am apropiat de răspunsurile pe care le căutam. Știi cum se spune:

Viața oferă răspunsuri celor care sunt gata să le găsească.

La un moment dat am descoperit auto-îmbunătățirea. Cu cât citeam mai mult, cu atât deveneam mai curios. Pe măsură ce citeam,

  • Am găsit răspunsuri la unele dintre întrebările mele.
  • Am găsit idei utile pentru viața mea de zi cu zi.

Am zis:

  • Alți oameni ar putea găsi aceste idei utile pentru viața lor de zi cu zi, așa că ar putea fi bine să împărtășesc aceste idei.

În următoarele articole poți găsi aceste idei sub formă de episoade care sunt organizate în mai multe domenii ale vieții: corp, minte, spirit, relații, bunăstare.
Am împărtășit și câteva idei în episoadele anterioare. Din fericire am găsit modalități mai bune de a împărtăși aceleași idei, așa că nu are rost să le verifici. Pentru o navigare mai ușoară în articole, poți folosi acest cuprins.
Ne vedem în articolul următor. Până atunci sunt curios să știu care este povestea ta.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now