RE: RE: Jak zaistnieć na Steemit? Lizanie du... Post skierowany do flagujących i zgłaszających z braku wiedzy,zazdrości i bólu dupy
You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jak zaistnieć na Steemit? Lizanie du... Post skierowany do flagujących i zgłaszających z braku wiedzy,zazdrości i bólu dupy

RE: Jak zaistnieć na Steemit? Lizanie du... Post skierowany do flagujących i zgłaszających z braku wiedzy,zazdrości i bólu dupy

Przykro mi jeżeli odebrałaś to jako czepianie się...moja obrona takowym nie była. Nie robię z tego dramy bo mam taki kaprys. Cały czas pije do tego że pomimo naszej niezgodności i mojego ,,stawiania się" post edytowałem według twoich rad. Zostały dodane ,," odpisałem niewielki fragment aby tekst własny był dłuższy a mimo to wszystko,postarałaś się aby post został zdjęty. Nie za formę którą poprawiałem odrazu po przeczytaniu twojej opini..tylko za to że sie broniłem

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now