RE: RE: Riposta: "Z dziennika apokaliptycznego" czyli jak daleko sięga głupota ludzka.
You are viewing a single comment's thread from:

RE: Riposta: "Z dziennika apokaliptycznego" czyli jak daleko sięga głupota ludzka.

RE: Riposta: "Z dziennika apokaliptycznego" czyli jak daleko sięga głupota ludzka.

Przepraszam czy ta odp dotyczy mnie ? Bo ja pisałam o zegarku ? A wie Pan przez co ludzie najbardziej umierają przez nerwy, więc proszę zadbać o zdrowie :) Już mam swoje lata i takie odzywki na mnie nie działają. A tym bardziej nie przekonają mnie do Pana racji widząc takie odpowiedzi w komentarzach. Pisząc w taki sposób, to trudno będzie kogokolwiek przekonać o zmianie zdania, krzykiem i chamstwem hmmm ale niech Pan próbuje... Pozdrawiam !

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now