NO COMPROMISE | Dato Seri Utama Dr Rais Yatim

SAYA TAK AKAN KOMPROMI | Dato Seri Utama Dr Rais Yatim

"Saya diasuh di zaman Tun Razak supaya berusaha merapatkan hubungan dan memahami kesengsaraan rakyat.

Di era Tun M saya dilatih untuk menjadi seorang pejuang yang amanah, berani dan berilmu tinggi.

Dan.......di bawah pmpinan Najib Razak, saya diasuh melanggar prinsip prinsip perjuangan saya dengan ilmu ilmu rasuah, menipu, menyamun, merompak dan mencuri.

Ini salah dan saya tidak akan berkompromi dengan perkara perkara yang melanggar prinsip keadilan dan yang bertentangan dengan latar belakang saya selaku pengamal perundangan. Saya bersedia menghadapi sebarang kemungkinan."

Dato Seri Utama Dr Rais Yatim
I have no respect for arrogant politicians, do you?

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center