Дерево за вікном.

image.png
Зима: Буває таке що Зимою на дерево яке росте проти мого вікна сідають деякі птахи.

Сиджу я на своєму місці, а як дивлюся що з гілки на гілку трохи обережно перелітає якась яскраво строката пташка. Трохи затримавшись на одній із гілок вона немов озирнулась на моє вікно, за яким сидів я. Нуйна я проговорив про себе. Й тут не мов почувши моє слово, змахнув крилами й вдарив по повітрю немов по каменях й відірвавшись від гілки та скрилась з моїх очей.

Рання весна

За моїм вікном вже розтанули бурульки й взялось дерево квітками.Й ось дивлюсь я у вікно й бачу як з абрикоса, вилетіла якась пташка, а на дерево скочив чорний як вугілля кіт, трохи не упав на землю, він без страху на те що його поб'ють, пробирався до гнізда щоб поласувати пташенятами, що щойно появились на світ.
Та врятувало їх те що я стояв коло відчиненого вікна і як крикнув, та кіт невдовзі сам сплигнув зі своєї гілки і як дременув що його й досі шукають.

Спекотне літо!

Пора Уборки врожаю я інколи збираю врожай з цього абрикоса. Й одного разу підбираючи абрикоси в траві я побачив те про що пожалкував. По стовбуру дерева під которим я збирав абрикоси повзла в верх двох метрова змія, й знову до цього самого гнізда схопивши палицю я різко вдарив її по серединці її тіла щоб не вбити її. Вона трохи скрутившись в клубок змія рухнула в траву і кинулась до мене с розкритою пащею та хотіла вкусити мене но тут я той самою палицею перекрив її. Й ця змія вже повзла геть від моїх ніг. Ніколи не думав що гадюки полюбляють солодкі як мед абрикоски.Так ось підвожу і тог цієї історії що не все так погано в нашім королівстві.

І ось наступила глибока осінь.Вже облишили останні листочки мого абрикоса. я вийшов на подвір'я щоб вдихнути свіжого повітря й дивлячись на дерево я помічаю те спустошіле гніздо тих самих пташок що весною, та літом обороняв від котів та гадюки та ось й перший сніг пішов на рихлу тільки що пахану на зимну землю. А я постояв ще трохи, й пішов собі в дім. Сівши в крісло й знову жду коли то прилетить та яскраво строката пташка й знову начнеться все по новому рядку мого життя.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Ecency