GATOO KOG DALI RA!

IMG_20180308_100311.jpg

Hi mga ka steemit. Storyang bisaya napud ta.
Katong bata pako saona, ako jd kasagaran mabantayan o madunggan kay basta seaman kuno kay daghan kwarta. Mao to nasud sakong huna.huna na kung maka skwela kog college puhun. Mokuha pd ko og ing.ana nga kurso para makaluwas pd intawn sa kalisud akong pamilya kay dako lge kunog sweldo..
Niabot jd sa panahon nga nakahuman kog skwela. Ni apply ko para apprentice. Gatoo kog ing.ana nlng kasayon ning kursoha. Dli mn d.i.. Daghang trainingan bsta daghang hasul.. Ang nakapait pjud kay ultimo mo apply ka bsag inter.island ra pangitaan kag backer..D mn ka entertainon sa guard kng wala kay recommendation letter. Mura kog nawad.an og paglaom kay waman koy kaila kaayo nga seaman nga makabacker nako.. Pero ampo rjud ko na basin nakoy makaila na mo recommend. Kalooy sa Ginoo nakasakay rjud tawn ko inter.island. Paghuman nakog apprentice. Ganahan tako mo exam pra lisensya or moadtog manila pra mo apply og pang overseas na mga kompanya kay dollar lge daw. Pero wajuy natuman ana tanan tungod jd sa kalisud sa kinabuhi. Apiki og budget maong ni apply nlng ko balik sakong gi apprentisan . Bahalag gamay sweldo.Antos nlng jd. Usahay d maayong tempp sa panahon.Magsuka intawn ning uban. D na ko magsuka kay naanad nako gamay... Maong Didto ko nakaingon nga yahay ang seaman kung toa sa abroad nagsakay kay dakog sweldo. Kapoy pd ilang trabaho pero gamay rag deprenxa gd. . Dollar mn ddto gd nea dre inter.island pirting gamaya.. Apiki pa kaug budget sa kaon.. Pero antos gihapon.. Pero bisag wala ko ka abroad. Wa gihapon mawa sakong mga pangandoy nga maka abroad ko puhun og makasulay og dollar. Kay para pd intawn matagaan nakog.maayong kaugmaon akong pamilya. Basin seaman pd mo nga maayog kasing.kasing.. Basin ganahan mo mopasakay nako.. heheheh D jd nako pakaulawan ng inyong ngalan kng backeran ko ninyo. hehehe salamat mao ra..pero mao ni nakuha jd nako . AMPO LNG JD. NEA D TA MAWAD.AN OG PAGLAOM KAY NAY GINOO NAGTAN.AW OG NAMINAW KANATO. DILI TA MOLAMPOS OG WALAY PAG ANTOS. PATIENCE LNG PD NA MAKAPAABOT KA SA SAKTONG PANAHON.. mao ra salamat sa pagbasa.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center