Jak to jest być kosmicznym ziemniakiem, czytaj odkrywam Brotato Pl / En What it's like to be a space potato, im discovering "Brotato"

Nie załapałem się na fenomen Vampire Survivors - kto wie może wkrótce spróbuję je ograć. Podobny prosty tytuł - gra niezależna zajmująca niecałe 100 MB miejsca na dysku - przy której świetnie się bawię w pierwszych godzinach przykuła dziś moją uwagę jest to B R O T A T O - gra stworzona przez jednego człowieka - ograłem kiedyś Binding of Issac którego estetyka bywa przywoływana jako porównywalna w recenzjach tego tytułu - ale tam klaustrofobiczne małe obszary jakoś mnie nie przekonały.

poza tym wbrew zimnej jesiennej aurze udało się podziałać kilak godzin w książko-dzielni - dorwałem kolejny tytuł autorstwa Cat-Mackiewicza i kilka innych pozycji - ale coraz trudniej wygrzebać coś ciekawego. No i oczywiście rekomendowałem kolejnej starszej pani z Ukrainy (Lwowa?) lekcje polskiego w @krolestwo , ciekawe czy dotrze na miejsce ...

ENGLISH (?!)

I haven't caught on to the Vampire Survivors phenomenon - who knows maybe I'll try to play it soon. A similar simple title - an indie game occupying less than 100 MB of disk space - at which I have a great time in the first hours caught my attention today is B R O T A T O - a game created by one man - I once played Binding of Issac whose aesthetics are sometimes cited as comparable in reviews of this title - but there the claustrophobic small areas somehow did not convince me.

In addition, in spite of the cold autumn weather, I managed to split a few hours in the book-desk - I caught another title by Cat-Mackiewicz and a few other items - but it is increasingly difficult to dig up something interesting. And, of course, I recommended another old lady from Ukraine (Lviv?) Polish lessons in @krolestwo , I wonder if she will arrive ...

Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center