یا اللہ آج میری یہ دعا ضرور قبول کرنا . تجھے تیرے رب ہونے کا واسطہ .....This man who reading my message is my love. Fill her life with happiness, AMEN


یا اللہ
آج میری یہ دعا ضرور قبول کرنا .
تجھے تیرے رب ہونے کا واسطہ
تجھے تیرے کریم ہونے کا واسطہ
تجھے تیرے رحیم ہونے کا واسطہ
یہ انسان جو میرا یہ پیغام پڑھ رہا ہے یہ میرا بہت ہی پیارا ہے
اس کی زندگی خوشیوں سے بھر دے,آمین
اس کو بہت آگے بڑھانا اور ترقی دینا,آمین
جتنی اس کو تیری ذات سے امیدیں ہیں اس سے ذیادہ اس کی مدد کرنا.آمین
اس کی زندگی میں اجالا بھرنا اور اس کا نصیب اچھا کرنا.آمین
یہ پیغام ہر اس انسان کو بھیجناجو آپ کو عزیز ہے
ہو سکے تو مجھے بھی اگر میں بھی عزیز ہوں تو....
کیا پتہ کس وقت کس کی دعا بارگاہ الہی میں قبول ہو جائے.
شکریہ.
Or Allah
To accept my prayer today.
You have no knowledge of your Lord.
You have no knowledge of it.
You have no knowledge of it.
This man who reading my message is my love.
Fill her life with happiness, AMEN
To increase it in advance and development, AMEN
To help him, as he hopes for you. Amen Amen
The Light in his life and good fortune. Amen Amen
This message is to be loved by everyone.
If I could be, I would also be loved....
What time does the address come to be accepted in the Lord of elahi?
Thank you.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center