Грибочки під час прогулянки

IMG_20240817_151351.jpg

Привіт, друзі! Вчорашня прогулянка (насправді вона не вчорашня, просто допис був опублікований вчора, а відбулася вона минулої суботи, 17 серпня) насправді буда запланована з подвійною метою. Першочергово, звісно, було те, щоб Максим нормально виспався (він гарно та міцно спить лише під час руху дитячого візочка), бо коли він поспить, то потім має хороший і не вередливий настрій. Малий був на мені, бо дружина з Даринкою поїхали до стоматолога, то ж я хотів, щоб потім він не створював мені зайвих клопотів. Так і вийшло, після прогулянки я нагодував його дитячим сирочком та розім'ятою м'якоттю персика і він був гарному гуморі до самого вечора.

Але я трохи відволікся. Другою причиною було поглянути чи немає в лісі на моєму місці білих грибів. Бо того суботнього ранку я назбирав трохи маслючків в іншому місці (я притримую фото для Fungi Friday 😉), тому мені цікаво було чи не "вродили" ще й білі. Виявилося, що кілька таки грибів є. Два перших гриба на цих фото росли прямо на узбіччі дороги, навіть не треба було в ліс заходити.

IMG_20240817_151420.jpg

Потім, поки малий спав, я зайшов ще у ліс скраю, то я знайшов ось такого красеня, і ще одного білого, в якого відлетіла шапинка.

IMG_20240817_150356.jpg

IMG_20240817_150319.jpg

Довго я не був, бо Максим прокинувся і я був змушений їхати в зворотню сторону. Але дорогою додому, у лісі неподалік від мого дому, знайшов ще парасольку. Це смачний гриба, навіть дуже, але вона була одна, то ж я залишив її в лісі, щоб визрівали спори.

IMG_20240817_154646.jpg

IMG_20240817_154658.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment